۳ کمدین زن مجری مراسم اسکار می‌شوند

«امی شومر»، «رجینا هال» و «واندا سایکس» سه کمدین زن در مراحل نهایی برای پذیرفتن حضور در مراسم اسکار ۲۰۲۲ به عنوان مجری هستند.

۳ کمدین زن مجری مراسم اسکار می‌شوند

به گزارش ممتاز نیوز، آکادمی اسکار در تلاش برای افزایش جذابت مراسم اعطای جوایز امسال که در ماه مارس برگزار می‌شود قصد دارد از سه کمدین زن به عنوان مجری در این رویداد استفاده کند که هر کدام به صورت جداگانه اجرای ساعتی از مراسم نود و چهارمین دوره جوایز اسکار را بر عهده خواهند داشت.

شبکه ABC پخش‌کننده تلویزیونی مراسم اسکار هنور به صورت رسمی انتخاب سه مجری را برای اسکار ۲۰۲۲ تائید نکرده است.

مراسم اسکار در سه سال اخیر بدون مجری برگزار شده و «جیم کیمل» آخرین چهره‌ای بود که در سال ۲۰۱۸ اجرای این مراسم را بر عهده داشت و حالا «ویل پاکر» تهیه‌کننده مراسم اعطای جوایز اسکار در تلاش است با استفاده از سه کمدین زن جذابیت و شمار مخاطبان رو به کاهش مراسم اسکار در چند سال اخیرا را بار دیگر احیا کند.

«استیو مارتین»، «مارتین شورت» و«سلنا گومز» از جمله چهره‌هایی هستند که پیش از این احتمال حضورشان به عنوان مجری مراسم اسکار مطرح بود و «داوین جانسون»، «کوین هارت»، »«جیمی کیمل»، «تام هولاند»، «تیفانی هادیش»، «تینا فی»، «امی پوهلر» و «مایا رادولف» نیز از جمله چهره‌هایی هستند که نام آنها نیز از سوی طرفداران برای اجرای مراسم اسکار ۲۰۲۲ مطرح شده بودند.

 مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (بامداد دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.