۴ بازیکن بارسلونا از آبی اناری‌ها جدا می‌شوند؟

آبی اناری ها برای کم کردن هزینه باشگاه به دنبال فسخ قرارداد ۴ بازیکن تیم هستند این درحالی است که قرارداد آنها در دوران رئیس قبل امضا شده است.

۴ بازیکن بارسلونا از آبی اناری‌ها جدا می‌شوند؟

به گزارش ممتاز نیوز، بارسلونا با مشکلات جدی مالی مواجه شده است. آبی اناری ها در دو سال اخیر با بحران مالی مواجه بوده اند به طوریکه در تابستان سال قبل هم مجبور به فروش لیونل مسی شدند. البته این باشگاه بزرگ و سرشناس اسپانیایی در تابستان سال جاری عملکرد بسیار خوبی در جذب بازیکن داشته است.

رافینیا، فرانک کسیه، روبرت لواندوفسکی، کریستینسن و ژول کنده بازیکنانی هستند که راهی آبی اناری ها شده اند اما این باشگاه برای ثبت خریدهای جدید به مشکل خورده است و مدیریت باشگاه چاره‌ای جز فروش بازیکنان خود و یا کم کردن دستمزد آنها ندارد.

مدیریت باشگاه در گام نخست به دنبال کاهش دستمزدها است و حتی پا را فراتر از این هم گذاشته است به طوریکه به دنبال فسخ قرارداد ۴ بازیکن است که پیش از این قرارداد آنها در دوران بارتومئو به ثبت رسید.

رئیس سابق بارسلونا باوجود آنکه تیمش با مشکل مالی مواجه بود قرارداد فرانکی دی یانگ، جرارد پیکه، کلمون لینگلت و مارک آندره ترشتگن را در سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. این درحالی بود که حقوق آنها را هم بالا برد.

اکنون لاپورتا برای کم کردن هزینه‌های باشگاه خواستار فسخ قرارداد این چهار بازیکن شده است به طوریکه می‌خواهد دستمزد آنها را به دوران قبل از تمدید قرارداد کاهش دهد.

طبق اعلام روزنامه اسپورت فعلا تنها جرارد پیکه با این درخواست آبی اناری ها موافقت کرده است و سه بازیکن دیگر موافقت خود را اعلام نکرده اند.

باشگاه بارسلونا علاوه بر کاهش دستمزد بازیکنان مجبور است که چند بازیکن خود را هم که در فهرست ژاوی قرار ندارند بفروشد تا توازن لازم را به وجود آورد در غیر این صورت نمی‌تواند خریدهای خود را به ثبت رساند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.