۵ اصلاحیه مایکروسافت در راه است

۱۹خردادماه، ایسنا- اصلاحیه‌های انتشار یافته توسط مایکروسافت ۲۳ آسیب‌پذیری را برطرف خواهد کرد که ۱۹ آسیب‌پذیری در تمامی نسخه‌های IE اصلاح خواهند شد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سه‌شنبه آینده پنج به روزرسانی امنیتی به منظور برطرف کردن ۲۳ آسیب‌پذیری در IE، ویندوز و آفیس را منتشر خواهد کرد.

یکی از محققان این شرکت اظهار کرده که به روزرسانی آفیس مشکلی را برطرف خواهد کرد که در حال حاضر توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار می گیرد. کد سوءاستفاده از طریق ارسال فایل‌های مخرب به ایمیل قربانیان توزیع می‌شود.

بنا بر اعلام ماهر، با توجه به اخطارهای انتشار یافته توسط مایکروسافت، آفیس توسط بولتن ۵ اصلاح می‌شود. بولتن ۵، آفیس ۲۰۰۳ را اصلاح خواهد کرد این نسخه قدیمی از آفیس در آوریل سال ۲۰۲۲ بازنشسته خواهد شد.

بولتن ۱ تمامی نسخه‌های IE را اصلاح خواهد کرد و به عنوان یک بولتن بحرانی شناخته می‌شود. این بولتن ۱۹ آسیب پذیری از ۲۳ آسیب پذیری کشف شده را در پنج به روزرسانی برطرف می‌کند.

سه به روزرسانی دیگر مانند بولتن ۵ در رده امنیتی “مهم” قرار دارند. دو اصلاحیه رخنه‌هایی را در ویندوز۷، ویندوز ۸ و ویندوز RT برطرف می کنند. نکته جالب توجه آن است که این رخنه‌ها ویندوز xp و کلاینت OSec را تحت تاثیر قرار نمی دهند.

شرکت مایکروسافت این اصلاحیه‌های امنیتی را در یازدهم ژوئن منتشر خواهد کرد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.