۷ کشته و زخمی بر اثر تصادف وانت زامیاد و پژو ۴۰۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی از برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با وانت زامیاد در محور میاندوآب – مهاباد خبرداد که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن ۶ نفر از سرنشینان شد.

۷ کشته و زخمی بر اثر تصادف وانت زامیاد و پژو ۴۰۵

به گزارش ممتاز نیوز، امیر جعفرزاده گفت : این حادثه شب گذشته در کیلومتر ۱۴ محور میاندوآب به مهاباد اتفاق افتاد، که با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان و فوریت‌های  پزشکی ۱۱۵، تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت : تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان میاندوآب بعد از حضور در محل حادثه، ۷ نفر دچار حادثه شده بودند که فرد فوتی و مصدومان گرفتار شده در داخل  خودروها را رهاسازی و فرد فوتی را به مراجع ذیصلاح حاضر در صحنه تحویل داده شد.

ایشان افزود : این حادثه ۶ مصدوم در پی داشت که از این تعداد یک نفر از مصدومین که دچار ترومای سر شده بود پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا میاندوآب و ۵ نفر از مصدومین توسط عوامل فوریت ۱۱۵ اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.