˝آری˝ داوود رشیدی خرداد در تئاترشهر/ رشیدی در پی انتخاب بازیگر

۲۶اردیبهشت،

داوود رشیدی که مدتی است قصد دارد نمایشی تازه با عنوان ˝آری˝ را به صحنه بیاورد گفت: هنوز بازیگران نمایش را انتخاب نکرده‌ام.

داوود رشیدی هنرمند با سابقه تئاتر ایران در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایش “آری” نوشته گابریل آروج را خرداد در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا خواهیم کرد که اینروزها درحال رایزنی برای تعیین بودجه نمایش هم هستم.

این هنرمند با سابقه تئاتر ایران گفت: این نمایشنامه به زبان انگلیسی نوشته شده و خودم آن را ترجمه کرده‌ام؛ این نمایش مناسب اجرا در سالن بزرگ تئاترشهر بود که موفق به اجرا در خردادماه این سالن خواهیم شد.

رشیدی دربارهٔ داستان این اثر گفت: داستان دو نفر که بسیار با هم هماهنگ نیستند در یک روایت می‌شود، نمایش با درگیری آغاز می‌شود ولی با سرور و دوستی به پایان می‌رسد.

داوود رشیدی که مدتی است قصد دارد نمایشی تازه با عنوان “آری” را به صحنه بیاورد گفت: هنوز بازیگران نمایش را انتخاب نکرده ام.

پیش از این اعلام شده بود سیامک صفری که پیش از این در دو نمایش به کارگردانی داود رشیدی به ایفای نقش پرداخته است در تازهترین نمایش این کارگردان تئاتر با نام “آری” به صحنه می‌رود.

سیامک صفری پیش از این در نمایش‌های “آقای اشمیت کیه؟” و “منهای دو” به عنوان بازیگر با داود رشیدی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.