˝امروز هنوز تموم نشده˝ حرف های تازهی برای گفتن خواهد داشت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه:

برنامه ˝امروز هنوز تموم نشده˝ به‌زودی روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

به گزارش هنرآنلاین؛ احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی “امروز هنوز تموم نشده” با اعلام این مطلب گفت: امروز هنوز تموم نشده” یک برنامه عصرگاهی است و در آن به موضوع هایی اشاره می گردد که تاکنون در تلویزیون به آن پرداخته نشده است. در حال حاضر به همراه اتاق فکر مشغول جمع آوری سوژه های مختلف جامعه هستیم و طبق برنامه ریزی ها تا اواخر ماه جاری برنامه روی آنتن می رود.

او اضافه کرد: همچنین آیتم های مختلفی را برای پخش از این برنامه در نظر گرفته ایم. دعوت از مهمانان مختلف و مجله خبری از جمله آیتم های اصلی برنامه است که در بخش مهمان، از هنرمندان سینما، تلویزیون، ورزشکاران و سایر اقشار جامعه دعوت خواهیم کرد تا در برنامه حضور پیدا کنند. همچنین در بخش خبر نیز خبرهای روز جامعه به زبان طنز بیان می شوند.

ارغوانی دربارهٔ دیگر آیتم های اصلی “امروز هنوز تموم نشده” نیز گفت: “تب ۱۴۰ درجه” و “مستند” عناوین دیگر بخش‌های اصلی این برنامه می باشند که حرف های تازهی را برای گفتن خواهند داشت. “تب ۱۴۰ درجه” به موضوعات روز جامعه می پردازد که در بعضی اوقات به دغدغه اصلی مردم و البته جوانان تبدیل می گردد. اجازه بدهید سوژه های اصلی این آیتم را عنوان نکنم تا در زمان پخش بینندگان با دیدن آن غافلگیر شوند.

تهیه کننده ویژه برنامه عید فطر شبکه اول سیما دربارهٔ پخش این برنامه نیز گفت: به فاصله دو هفته تا عید فطر قرار بر این شد که “شهر باران” در شب عید فطر ویژه برنامه ای را با اجرای محمد سلوکی روی آنتن ببرد. به همراه اتاق فکر برنامه آغاز به دعوت از چهره های سینمایی و تلویزیونی کردیم و خدا را شاکرم که برنامه نیز با استقبال خوب مخاطبان واقع شد.

تهیه کننده برنامه هایی چون “با کی بریم سیزده به در” و “سایه روشن” در پایان افزود: در این ویژه برنامه برای اولین بار در استودیو طراحان دکور مراسم آتش بازی انجام دادند که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. آمار پیامکی برنامه نیز در ساعات آغازین جمعه و شنبه نیز بسیار رضایتبخش بود و همین نشان از این داشت که برنامه توانسته تا آن ساعت شب بیننده را پای تلویزیون بیدار نگه دارد.

گفتنی است برنامه “امروز هنوز تموم نشده” روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. الهه:

    سلام برنامتون عالیی فقط ای کاش در عید فطر مازیار فلاحی رو دعوت کنید

    • مريم:

      اخ که راست گفتی مازیار بیاد برنا یه حال دیگه ای دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.