˝امیرحسین علم الهدی˝مدیراجرایی ودبیرشورای سیاستگذاری سینمای ˝هنر و تجربه˝ شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

با حکم دکتر˝حجت الله ایوبی˝ معاون وزیر فرهنگ وارشاداسلامی و رئیس سازمان سینمایی ،˝امیرحسین علم الهدی˝به سمت مدیراجرایی ودبیرشورای سیاستگذاری سینمای ˝هنر و تجربه˝ منصوب شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ،در متن حکم ایوبی به امیرحسین علم الهدی آمده است:
” آقای امیرحسین علم الهدی؛ به سبب این حکم به سمت “مدیراجرایی ودبیرشورای سیاستگذاری سینمای “هنرو تجربه ” منصوب می شوید.

این سینما علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم های هنری و تجربی،می تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اندیشه های خلاق جوانان علاقمند به هنر هفتم باشد.

انتظارمی رود با تکیه بر اصول کلی تدوین شده سینمای هنر و تجربه که محصول جلسات متعدد جمعی از نخبگان کارآزموده این عرصه است،به سرعت این طرح مهم را اجرایی نمایند.

سوابق ارزشمند و به ویژه آگاهی و آموزش روزآمدتان در حوزه توزیع و نمایش،نوید بخش چشم اندازی روشن برای موفقیت این تجربه است.موفقیت روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.”

“امیرحسین علم الهدی”متولد سال ۱۳۴۹ در تهران ودارای مدرک اقتصاد اجتماعی است. درکارنامه حرفه ای وی مواردی چون:مدیرگروه تولیدات ویژه شبکه جام جم(۱۳۷۹)،عضو هیأت اجرایی برگزار کننده جشنواره بین المللی فیلم فجر( ۱۳۷۶تا۱۳۷۸) و (۱۳۸۱تا ۱۳۸۹)،مشاور مدیرعامل بنیاد فارابی در حوزه توزیع ونمایش(۱۳۸۸تا۱۳۹۰)،مشاور اجرایی مدیرعامل خانه سینما(۱۳۸۶)،مشاور پخش و توزیع سینمایی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران(۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸)،مدیرعامل شرکت پخش نمایشگران و مدیرپردیس سینمایی زندگی(۱۳۸۸)،معاون پردیس های سینمایی شهرداری تهران،مدیر راه اندازی پردیس های سینمایی رازی،تماشا،راگا و تماشا،مشاور اجرایی سازمان سینمایی سوره(۱۳۹۰تا)،نماینده خانه سینما در شورای صنفی نمایش(۱۳۸۸و ۱۳۸۹) و … دیده می گردد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.