˝انریکه˝ از همکاری با سیروان خسروی خبر داد

سایت رسمی ˝انریکه ایگلسیاس˝ از همکاری این خواننده‌ی سرشناس اسپانیایی با ˝سیروان خسروی˝ خواننده‌ی‌ جوان ایرانی خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین، “انریکه ایگلسیاس” در وب‌سایت رسمی‌خود اعلام کرد، با همکاری سیروان خسروی هنرمند فعال و جوان ایرانی ریمیکس یکی از معروف‌ترین آهنگ‌هایش را در دست ساخت دارد.

“زانیار خسروی” در این همکاری هنری برادرش سیروان را همراهی می‌کند و “نیما رمضان” نیز نوازندگی گیتار این اثر را برعهده داشته است.

انریکه ایگلسیاس ۳۷ ساله خواننده و ترانه‌سرای سرشناس اسپانیایی است که از سوپراستارهای موسیقی دنیا و از محبوب‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی آمریکای لاتین محسوب می‌شود.

وی در سال ۲۰۰۰ قراردادی با مبلغ بی‌سابقه ۴۸ میلیون دلار با شرکت یونیورسال میوزیک امضاء کرد تا آلبوم‌هایش به زبان‌های اسپانیولی و انگلیسی منتشر شوند.

آلبوم‌های پرطرفدار انریکه تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش جهانی داشته‌اند تا او لقب پرفروش‌ترین هنرمند موسیقی اسپانیولی‌زبان نام بگیرد.

پایان پیام/۴۵


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. fanii:

    خبر فوق العاده ایه…هرکی با یه خواننده ی بین المللی کار بیرون میده دلیل بر ناشناخته بودن یا عالی نبودن خواننده نیست…کار خیلی خوبی کردن به نظر من .بالاخره انریکه خواننده ی مطرحی تو جهان هستش

  2. sa:

    عااااااللللللللللیییییییییی ببببببووووووودددددد.

  3. ه ه:

    به نظره من … گفتی اقای خسروی…

    • sairna:

      ننننهههههه بببااااااااااببببببببباااااااا
      خانم خخخخسسسسررررررووووووییییییی

  4. ر. م:

    با سلام و تشکر و یک خدا قوت خاص حضور محترم جناب آقای سیروان خسروی عزیز و دوست داشتنی هنرمند بی نظیر کشورم
    من به تازگی مخاطب مجموعه آهنگ های شما شدم. و همین دیروز بود که مصاحبه صوتی که در مورد آلبوم ساعت ۹ شما بودرو دانلود کردم و گوش دادم. خیلی عجیب و جالب بود شخصیت شما فوق العاده با آهنگ های شما رنگ صداقت وهماهنگی داره و صحبت های شما خیلی منطقی و درست بود در جواب پرسش ها و من مخاطب آرامش میگرفتم از طرز فکر خوب شما.و جای افتخار داره که مثل شما هنرمند هست.
    امادر مورد این همکاری شما با آقای انریکه یک مقدار دلم گرفت چون شما خیلی کامل و منحصر به فرد هستید و نیازی به این همکاری نبود
    موفق باشید

  5. م.غ:

    باسلام و خدا قوت به حضور محترم جناب آقای سیروان خسروی عزیز و دوست داشتنی.
    جناب آقای سیروان خسروی اینکه شما این اقدام رو کردید از نظر من مخاطب که به تازگی به طرفدران آهنگ های شما پیوستم و خیلی هم پسندیدم زیاد خبر خوشحال کننده ایی نبود به عنوان کسی که نظرم رو به راحتی بیان کردم اینه که شما خیلی غنی و تکمیل هستید و همکاری با آقای انریکه اصلا حال گیری بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.