˝اینجا کجاست˝ نمایشی زنانه و لطیف

اردیبهشت ۱۴۰۳

این روزها تالار سایه مجموعه تئاترشهر میزبان نمایش ˝اینجا کجاست˝ به کارگردانی شیوا مسعودی و بازی ریما رامین فر است.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “اینجا کجاست”، موضوع مواجهه زنی به نام “اعظم” با دغدغه ها و خاطراتش است؛ این مواجهه در مکانی رخ می دهد که نمود سفر است؛ فرودگاه و هنگام تحویل چمدان هایش. او که به اعتبار حضور و دعوت دوست قدیمی اش “نازی” از ایران خارج شده است و تصمیم دارد در کشوری، خارج از ایران (نامعلوم)، بماند و با دوست همسر “نازی” ازدواج کند، در حین انتظار برای تحویل چمدان هایش با دیگر مسافران وارد گفتگو می گردد.

ریما رامین فر تنها بازیگر این اثر نمایشی است که در اجرایی نزدیک به ۷۰ دقیقه به تنهایی قصه‌های ناگفته ای را که ممکن است در ذهن بسیاری از مخاطبان نمایش از تنهایی‌ها و آرزوهای ناگفته شان جاری باشد به تصویر می کشد.

نغمه ثمینی نویسنده نمایشنامه به درستی توانسته با زبانی جذاب و گیرا که در لحظاتی به تمثیل می‌ماند دغدغه ها و آرزوهای دختری را به تصویر بکشد که برای پیدا کردن خوشبختی می خواهد به خارج از کشور برود.

بازی خوب ریما رامین فر در نقش اعظم، متن خوب، استفاده از ویدئو پروژکشن و طراحی صحنه مناسب از ویژگی‌های این اثر نمایشی است.

لحظه پایانی این نمایش درست میانه خیال و واقعیت است، یعنی تماشاگر از یک واقعیت بسیار رئال با اعظم همراه می‌شود و آرام آرام به مرز خیال و واقعیت برده می‌شود.

نمایش “اینجا کجاست” نوشته نغمه ثمینی به کارگردانی شیوا مسعودی و بازی ریما رامین فر ساعت ۱۹ در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.