˝اینک بر آب کتابت کن˝ و ˝اینک آن باده جان˝ در راه انتشار یافتن

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آهنگساز جوان سنتی کشورمان از آماده‌شدن دو آلبوم تازه برای انتشار یافتن در بازار موسیقی کشور خبر داد.

دوشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۱۲:۰۲

حامد فکوری؛ آهنگساز جوان موسیقی سنتی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از ضبط و انتشار یافتن همزمان دو آلبوم خود و شاه حسینی در قالب گروه «اینک» خبر داد .
این آهنگساز و نوازنده در این باره گفت: من و همکارم ؛ مقداد شاه حسینی تازهترین آلبومهای خود را را در مرحله ضبط داریم که به زودی آن را وارد مرحله تازه تری یعنی میکس و مستر می رسانیم تا برای انتشار یافتن آماده شود.
فکوری خاطر نشان کرد: در این آلبوم ها اشعاری از شعرای بزرگی نظیر مولانا، حافظ، ابو سعید ابوالخیر با عناوین «دلبرا»، «زرافشان»، «نگار من»، «بالا بلند»، «اینک»، «دل می‌رود زدستم»، و… است که توسط من و مقداد شاه حسینی اجرا و ضبط شده اند.
فکوری تاکید کرد: در ضبط و اجرای این آلبوم سعی کرده ایم از یک تیم نوازنده حرفه ای استفاده کینم که شنوندگان حرفه ای ما مشکلی با آلبوم نداشته باشند و بتوانند آلبوم را به شکلی جدی و حرفه ای گوش کنند . از میان این نوازندگان می توان به مقداد شاه حسینی (تار)، شروین مهاجر (کمانچه و کمانجه آلتو)، سعید نایب محمدی (عود)، پوریا فرجی (سنتور، ویولنسل)، فرهاد صفری (تنبک، زروان، بم باژ)، شهریار نظری (دف) اشاره کرد. من نیز به عنوان نوازنده تار در آلبوم حضور دارم. عنوان این آلبوم‌ها «اینک بر آب کتابت کن» و «اینک آن باده جان» است و قرار است تا پایان سال منتشر و روانه بازار موسیقی شود.
حامد فکوری و مقداد شاه حسینی آهنگسازان گروه اینک، جمعه این هفته به دعوت رادیو تهران مهمان برنامه «ترنم» خواهند بود. این برنامه که برنامه ای تخصصی جهت نقد آثار موسیقی است؛ دراین هفته به بررسی قطعات گروه «اینک» و همچنین آثار مشترک این دو آهنگساز خواهد پرداخت.
مقداد شاه حسینی و حامد فکوری در این برنامه به تشریح اهداف و برنامه های آینده گروه اینک خواهند پرداخت.

پایان پیام/

منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.