˝تلفن همراه رییس جمهور˝ اکران می‌شود/ سازمان سینمایی فیلم را نخریده است

علی‌اکبری به خبرگزاری هنر ایران خبر داد:

تهیه کننده فیلم سینمایی˝تلفن همراه رییس جمهور˝ گفت: این فیلم برای اکران منعی ندارد و در اکران نیمه دوم نوروز بدون شک گنجانده می‌شود.

محسن علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ وضعیت اکران فیلم “تلفن همراه رییس جمهور” گفت: فیلم مشکلی برای اکران ندارد و قرار است در اکران دوم عید نوروز در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده رود. “تلفن همراه رییس جمهور” منعی برای اکران ندارد.

تهیه کننده فیلم “استرداد” اضافه کرد: این فیلم در اختیار من است و سازمان سینمایی این فیلم را خریداری نکرده و تهیه کنندگی “تلفن همراه رییس جمهور” همچنان بر عهده من است. بخش این فیلم برعهده حبیب اسماعیلی است و در نوبت دوم اکران نوروزی قرار گرفته است.

فیلم ” تلفن همراه رییس جمهور” به کارگردانی علی عطشانی در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد و تا به امروز فرصت اکران پیدا نکرده است. حاشیه هایی پیرامون این فیلم عنوان شد که این فیلم توقیف است و توسط سازمان سینمایی خریداری شده است که این خبر توسط محسن علی اکبری تکذیب شد.

تلفن همراه رئیس جمهور” سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و… بازی کرده‌اند. داستان این فیلم دربارهٔ کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.