˝تمشک˝ نسبت به نسخه جشنواره تغییری نکرده است/ اکران در فصل پاییز

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

ساسان سالور تهیه کننده فیلم ˝تمشک˝ از اکران این فیلم در فصل پاییز خبر داد.

ساسان سالور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص زمان اکران فیلم “تمشک” گفت: ما تصمیم داریم که فیلم را نیمه دوم سال ۹۳ اکران کنیم، اما همه چیز بستگی به شرایط دارد که بتوانیم این فیلم را در این زمان اکران کنیم. “تمشک “با توجه به مضمونی که دارد می تواند مخاطبان را با خود همراه کند و فصل پاییز بهترین فصل برای اکران این فیلم است.

سالور در خصوص تغییر این فیلم نسبت به نسخه ای که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه شد گفت: فیلم برای اکران عمومی در سینماها نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر تغییری نداشته و کوتاه نشده است.
“تمشک” تازه ترین فیلم سامان سالور است که در سی و دومین جشنوراه فیلم فجر روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. “تمشک” به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور ساخته شده و همچنین مدیریت فیلمبرداری این پروژه برعهده محمود کلاری بوده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حمید و هما زوج ناباروری می باشند که تصمیم گرفته اند از راه اجاره رحم بچه دار شوند. این دو در راه پیگیری و انتخاب شخص مورد اطمینان برای این منظور به زن جوانی به نام رضوان برمی‌خورند که با وجود شرایط مساعد دارای مشکلاتی است. اتفاقی که برای این زوج پس از آشنایی با رضوان می افتد سبب می‌شود تا آنها به شناخت تازه ای از خود و پیرامونشان برسند.

در این فیلم نیکی کریمی، مهدی پاکدل، مهران احمدی، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت، رومینا سوری بازی می‌کنند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.