˝جان برنتال˝ پسر ˝رابرت دنیرو˝ شد

۱۰م دیماه ،

با پیوستن به بازیگران فیلم ˝Grudge Match˝//

˝جان برنتال˝، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به جمع بازیگران فیلم کمدی- ورزشی ˝Grudge Match˝ به کارگردانی ˝پیتر سگال˝ اضافه شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “جان برنتال” که به خاطر حضور در سریال محبوب “قدم زدن مردگان” به شهرت بسیاری رسیده و همچنین به تازگی بازی در فیلم سینمایی “گرگ وال استریت” به کارگردانی “مارتین اسکورسیزی” و در کنار “لئوناردو دی‌کاپریو” را به اتمام رسانده، در این فیلم سینمایی قرار است در نقش پسر جوان “رابرت دنیرو” ایفای نقش کند.

بنابر این گزارش، فیلمنامه این فیلم کمدی – ورزشی را “تیم کلر” بر اساس طرحی از “دان الین” به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ دو مشت‌زن کهنه‌کار و قدیمی با بازی “سیلوستر استالونه” و “رابرت دنیرو” است که سعی دارند دوباره پس از سال‌ها دوری از رینگ مسابقه روبروی هم قرار گیرند و در مسابقات بزرگ قهرمانی رکوردی قابل ملاحظه از خود به جای بگذارند. “جان برنتال” در نقش پسر جوان “رابرت دنیرو”، پدرش را در تمریناتی برای مسابقات آماده می‌کند.

به نوشته هالیوودنیوز، “رابرت دنیرو” به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فیلم و پدر “جان برنتال”، ضمن خشنودی از حضور این بازیگر در این فیلم، بازی او در نقش‌های غیرمتعارف در سال‌های اخیر را تمجید کرده است.

“آلن آرکین”، “کوین هارت”، “کامدن گری” و “کیم باسینگر” دیگر بازیگران این فیلم می باشند.

گفتنی است، فیلمبرداری “Grudge Match” بعد از تعطیلات کریسمس ۲۰۲۲ کلید می‌خورد و در سال۲۰۲۲ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.