˝جهان انزوا˝ نمایشی دربارهٔ تبعات جنگ عراق

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝جهان انزوا˝ نوشته نائومی والاس(ترجمه رکسانا مهرافزون) و کارگردانی لیلا رستمی‌شکوه از ۶ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی،” جهان انزوا” نمایشنامه‌ای است که به تبعات جنگ می‌پردازد و شخصیتها با نشان دادن زوایایی پنهان از جنگ، اعتراض خود را از این وضعیت گسیخته و نابسامان،‌ بیان می‌کنند.

نائومی والاس (متولد۱۹۶۰) بانوی نمایشنامه نویس آمریکایی ؛” جهان انزوا” را پس از حمله‌ی ۲۰۰۳ آمریکا به عراق نوشت که در این سال‌ها ، بارها در ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان اجرا شده است.

شایان فیروزی ،امیر نیما الهی و سنا میرجعفری در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین اشکان نجاتی به عنوان آهنگساز، شایان فیروزی به عنوان طراح صحنه آرین شنیاری به عنوان طراح لباس، احمد سلگی به عنوان طراح نور، مهسا قره خانی به عنوان دستیار کارگردان و هلما زینعلی به عنوان منشی صحنه به لیلا رستمی یاری می‌رسانند.

این نمایش قرار است  ۶ تا ۲۲ آذرماه ساعت ۱۹ و با مدت زمان ۴۰ دقیقه در فرهنگسرای ارسباران به نشانی سیدخندان، ضلع شمال غربی خیابان ارسباران(جلفا) روی صحنه می رود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت( با تخفیف ۳۰%) می‌توانند به پایگاه اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۶۹۶۵۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.