˝خانه سینما˝ باید به امورات صنفی اعضایش توجه داشته باشد

سعید ابراهیمی فر در گفت وگو با هنرآنلاین عنوان کرد:

وظیفه اصلی خانه سینما پرداختن به مسائل شغلی و رفاهی اعضایش است و نباید درگیر سایر مسائل حاشیه ای در سینما بشود.

سعید ابراهیمی فر کارگردان سینما در گفت وگو با هنر آنلاین در باره ارزیابیش از شرایط موجود برای راه اندازی مجدد خانه سینما گفت : با توجه به اتفاقاتی که در این چند هفته اخیر رخ داده و اظهار مختلفی از سوی دو طرف درگیر در ماجرا ابراز شده ارزیابی از شرایط کار دشواری است.

سازنده ” نار ونی ” با اشاره به بعضی از این مشکلات عنوان کرد : جواد شمقدری مشکلاتی با اساس نامه خانه سینما در بعضی از بخش هایش دارد و موضوع اصلی در حال حاضر تبین دوباره این اساس نامه با رضایت و توافق طرفین ماجرا است . دراین وضعیت برای اینکه شرایط روال منطقی و درستی به خودش بگیرد باید طرف سومی در ماجرا ورود پیدا کند تا با مدیریت و کدخدا منشی سبب ایجاد شرایطی برای تعامل بین دو طرف بشود وگرنه دو طرف همچنان بر موضع قبل خودشان اصرار دارند و نمی شود به شرایط خوشبین بود.

این کارگردان با اشاره به لزوم تدوین اساسنامه و راه اندازی مجدد خانه سینما افزود : بهر حال به عنوان یکی ازاعضا خانه سینما درسال هایی که عضواین نهاد بودم ، امکانات و تسهیلات خاصی شغلی را از سوی این نهاد دریافت نکردم که بخواهم به تاثیر گذاری کامل خانه سینما درروند کاری اهالی سینما تاکیدی داسته باشم .

اماامیدوارم که در فعالیت مجدد میزان این اثر گذاری و فراهم کردن امنیت شغلی برای اهالی سینما موثرترعمل کند . معتقدم خانه سینما باید تمام تلاشش را معطوف به حل و فصل امورات صنفی اعضایش بکند و درگیر سایر مسائل حاشیه ای نشود که قطعا به نفع سینما و اهالیش نیست . آلان که خانه سینما فعالیت ندارد،اعضایش برای کوچکترین کارهای رفاهی و خدماتی مثل بیمه و بیمه تکمیلی کلی دردسروسختی تحمل می کنند که بتوانند از این شرایط استفاده کنند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.