˝خروجی۱۴۷˝، انتخاب ترسناک تیلور کیج

۲۱م اسفند ،

نقش‌آفرینی تیلور کیج، بازیگر بریتانیایی الاصل و شناخته شده سینما در درام دلهره‌آور ˝خروجی۱۴۷˝ با کارگردانی جولین جارولد قطعی شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تیلور کیج در حالی قرارداد بازی در فیلم “خروجی۱۴۷” را امضاء کرده که این روزها مشغول بازی در درام “قلب نرمال” با کارگردانی رایان مورفی است.

فیلم “اغواگر بزرگ” ساخته دان مک‌کلار نیز پروژه بعدی این بازیگر جوان سینما است که بعد از اتمام بازی در درام “قلب نرمال” باید در آن بازی کند. تیلور کیج که تاکنون بازی در فیلم‌های مطرح و پر هزینه‌ای همچون “جان کارتر”، “کشتی جنگی”، ” تنها باز مانده” و “وحشی‌ها” را در کارنامه هنری خود دارد، با توجه به اینکه تاکنون نتوانسته نظر مساعد منتقدان را به خود جلب کند، قصد دارد با حضور در ژانرهای گوناگون شانس خود را بیش از پیش امتحان کند و به نقل از خودش از این انتخاب‌ها نیز راضی است.

به نوشته دیلی‌روتیشن، فیلمنامه درام “خروجی۱۴۷” را تراویس میلوی به رشته تحریر درآورده و داستان آن روایتگر زندگی مرد جوانی است که به تازگی پدر شده و مجبور است برای دیدن فرزندش یک سفر طولانی را آغاز کند، اما کلانتر منطقه‌ای که فرزند این مرد در آنجا زندگی می‌کند، برای ملاقات این پدر و فرزند مانع‌تراشی می‌کند که همین مسئله سبب به وجود آمدن یکسری اتفاقات عجیب می‌شود که…

بر اساس اعلام تهیه‌کنندگان “خروجی۱۴۷” فیلمبرداری این پروژه سینمایی اواخر ماه آپریل ۲۰۲۴ آغاز و برای فیلم در پاییز سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.