˝درمیشیان˝ من را به یاد نسل اول کارگردانان سینمای ایران می اندازد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

باران کوثری در گفت و گو با هنرآنلاین؛

باران کوثری بازیگر سینما معتقد است که رضا درمیشیان سینما را به خوبی می شناسد.

باران کوثری در گفت و گو با خبرنگارسینمایی هنرآنلاین در خصوص دومین همکاری اش با رضا درمیشیان گفت: همکاری با درمیشیان یکی از اتفاقات خوبی بود که برای من رقم خورد. رضا بر خلاف سن کم اش به شدت من را به یاد نسل رخشان بنی اعتماد می اندارد. درمیشیان قبل از فیلمبرداری تمرین هایی برای بازیگران می گذارد و بازیگرش را به خوبی هدایت می کند. نگاه و دیدگاه او نسبت به اتفاقات جامعه متفاوت است. نگاهش به کارگردانی همانند نسل های قبلی است. من دوست دارم تا ابد همیشه در فیلم های رضا درمیشیان بازی کنم چون سینما را به خوبی می شناسد.

کوثری ادامه داد: به جرائت می گویم که “عصبانی نیستم” یکی از مهمترین فیلم های جشنواره امسال است . من خیلی به این فیلم امیدوارم هستم و معتقدم که فیلم در جشنواره برلین توجه ها را به خود جلب خواهد کرد. متاسفانه جوی بر علیه فیلم به وجود آمده است که کسی به این موضوع توجه نمی کند که این فیلم در جشنواره برلین پذیرفته شده است.

بازیگر فیلم “عصبانی نیستم” در خصوص بازیگر مقابلش گفت: نوید محمد زاده یکی از چهره های شناخته شده در عرصه نمایش است که این فیلم اولین بازی او در سینما نیست و او یکی از بهترین بازی هایش را در این فیلم ارائه کرده است و قطعا یکی از شانس های دریافت سیمرغ است. معتقدم که فیلم درجشنواره های بین المللی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در نخستین سانس از روزآخر جشنواره فیلم فجر فیلم “عصبانی نیستم” برای اهالی رسانه اکران شد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.