˝در شوره زار˝ شنبه هفته جاری روی صحنه می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝در شوره زار˝ به سبب مصادف شدن با دو تعطیلی در روزهای پایانی هفته جاری، برخلاف معمول فردا شنبه ۷ دی‌ماه برای علاقه‌مندان نمایش روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ “در شوره زار” که اجرای عمومی خود را از روز ۱۴آذرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده فردا شنبه ۷ دی‌ماه نیز از ساعت ۲۰ میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی است. این نمایش ۹۰ دقیقه‌ای داستان بیمارانی است که در شوره‌زاری به حال خود رها شده‌اند و هریک از بیماری خاصی رنج می‌برند. این اشخاص که راه نجاتی نمی‌یابند در بحث و گفت‌وگو با یکدیگر در پی رهایی از شرایط موجودشان می باشند.

“در شوره زار” اولین اثری است که به قلم و کارگردانی حسین کیانی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفته است. این کارگردان دو سال قبل نمایش “مشروطه بانو” را در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برد. وی سرپرستی گروه تئاتر چریکه را نیز بر عهده دارد.

در نمایش “در شوره زار” بازیگرانی همچون مجید صالحی، رویا میرعلمی، علی سلیمانی، سینا رازانی، فهیمه امن زاده، احمد ساعتچیان، وحید رهبانی و فریده سپاه منصور به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر نمایشی همه روزه از ساعت ۲۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا درمی‌آید و بلیط آن از طریق پایگاه اینترنتی تیوال به نشانی www.tiwall.com و پایگاه اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket قابل خریداری است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.