˝رابینسون کروزوئه˝ iبه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌آید

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

میلاد نیک آبادی نمایش ˝رابینسون کروزوئه˝ را برای شرکت در در بخش تجربه‌های نو iبه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پیشنهاد نمود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، بنا iبه اعلام امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی نمایش رابینسون کروزوئه، این اثر برداشتی آزاد از رمانی iبه همین نام نوشته “دانیل دفو” است که حمیدرضا نعیمی در مقام نویسنده نمایشنامه، تاکنون نگارش صحنه اول آن را iبه پایان برده است. iبه نقل از میلاد نیک آبادی کارگردان این اثر، نمایش رابینسون کروزوئه نگاهی است iبه اندیشه های اقتصادی رابینسون کروزوئه ؛ وی افزود: در دنیای اقتصاد امروز، مکتبی iبه نام اقتصاد رابینسون کروزوئه بوجود آمده که با تاکید بر حفظ و افزایش کالای موجود، براستفاده انسانی و تقسیم عادلانه آن عمل و تاکید می نماید..

میلاد نیک ابادی اضافه نمود: در این اثر سعی دارم iبه لحاظ محتوایی، نمایش را iبه این تفکر نزدیک کنم و در اجرای آن نیز رویکردی کاملا تجربی خواهم داشت. ضمن اینکه دو عنصر وقت و فضا از عناصر مهم اجرای این نمایش محسوب می شوند.

به گفته این کارگردان در این نمایش سه بازیگر iبه شکل همزمان نقش “رابینسون کروزوئه” را بازی می نمایند که تاکنون حضور علیرضا ناصحی و iبهرام افشاری در نمایش قطعی شده و هم اکنون تمرینات با حضور این دو ادامه دارد و از آنجا که انتخاب بازیگر سوم کار بسیار حساس و دشواری است امید واریم سریعتر iبه این انتخاب برسیم.

گفتتنی است: عوامل نمایش “رابینسون کروزوئه” در روزهای آینده تکمیل شده و iبه گروه می پیوندند. میلاد نیک آبادی هم اکنون نمایش اسب عصاری را در تالار مهر حوزه هنری بر روی صحنه دارد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.