˝زندگی مشترک آقای محمودی و بانو˝ را به زودی اکران می‌کنیم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

داوری در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

تهیه‌کننده فیلم ˝زندگی مشترک آقای محمودی و بانو˝ از اکران این فیلم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مهدی داوری تهیه کننده فیلم “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ سرنوشت نهایی این فیلم گفت: زندگی مشترک آقای محمودی وبانو پس از کشمکش های فراوان بدون هیچ ممیزی و سانسور پروانه نمایش گرفت.

داوری دربارهٔ زمان اکران این فیلم به خبرنگار هنرآنلاین گفت:تصمیم داریم که فیلم را در اولین فرصت اکران کنیم و در حال حاضر موقعیت را ارزیابی می کنیم که ببینیم جشنواره فیلم فجر آمادگی پذیرش این فیلم را دارد، در غیر این صورت فیلم را اکران می کنیم.

مهدی داوری دربارهٔ حضور فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در جشنواره فیلم مونترال کانادا گفت: متاسفانه سفارت کانادا از صدور ویزای تیم سازنده این فیلم خود داری کرد و ما نتوانستیم همزمان با جشنواره فیلم مونترال کانادا در این مراسم حضور بهم برسانیم. حضور مردم در این جشنواره بی سابقه بود و بازخوردهای خوبی از نمایش فیلم در کانادا از مردم گرفتیم.

داوری دربارهٔ فعالیت های آینده اش در حوزه سینما گفت: هنوز فیلمنامه های قابل قبولی به من نرسیده است. اما اگر متن خوبی به من برسد در تهیه کنندگی آن فیلم را بر عهده خواهم گرفت و در ساخت فیلم مشارکت می کنم.

 

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.