˝زندگی واقعی˝ مهرداد نصرتی منتشر می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با حضور چهره‌‎های سرشناس عرصه پاپ؛

مهرداد نصرتی از انتشار یافتن آلبوم مستقل خود خبر داد و گفت: این آلبوم بامدیریت هنری بهروز صفاریان از مرحله تولید گذشت و وارد مرحله انتشار یافتن شد.

مهرداد نصرتی؛ آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ، از انتشار یافتن آلبوم خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عنوان آلبوم مستقل من که قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود، “زندگی واقعی ” است که ساخت مدتی طولانی به طول انجامید.

وی افزود: آهنگ‌های این آلبوم از ساخته های من است ودر تنظیم آن‌ها بهروز صفاریان، سیروان و زانیار خسروی، هومن نامداری، فرشاد حسامی، امیرجمالفرد و رامین عبدالهی با من همکاری داشته ‏اند. ترانه‌های این قطعات را نیز دوستان ترانه‏ سرایی همچون حسین غیاثی، مونا برزویی، روزبه آزادی، یلدا انگالی، نیلوفر حسینی خواه، امیر پیرنهان و آنا حاجی ابراهیمی سروده‌اند.

وی با اشاره به تاخیری که در انتشار یافتن آلبوم پیش آمده است، گفت: سبب این تاخیر دقتی است که بر روی قطعات داشته ام که تا کنون به تغییراتی در این آلبوم منجر شده است. مدیریت این پروژه را بهروز صفاریان به عهده دارد و قرار است از سوی شرکت «آوای هنر» منتشر شود.

این خواننده که”حال این روزام” را اخیرا منتشرکرد و توانست بااستقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود دربارهٔ فعالیت‌های دیگر خود گفت: در آلبوم تازه احسان خواجه امیری ۴ قطعه را آهنگسازی کرده ام که یکی از این قطعات در کنسرتی که پیش رو دارد، اجرا می گردد. ترانه این آهنگ توسط حسین قیاسی سروده شده و تنظیم ان را هومن نامداری به عهده دارد.

از مهرداد نصرتی پیش از این ترانه‏ های ماندگاری همچون راز (ناصر عبداللهی)، نمی‏دونم، نمی‏دونی، حقیقت داره دلتنگی، خوشبختی و… (با صدای احسان خواجه‏ امیری)، کوله پشتی و برج مهتاب (رضا صادقی)، یه مسجد (امیر تاجیک) و… انتشار یافته است.

پایان پیام/۴۳ 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.