˝سایه های روشن˝ در خانه فرهنگ نور به نمایش درمی آید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم مستند ˝سایه های روشن˝ به کارگردانی محمد رضا جهان پناه در بیست و چهارمین برنامه ˝یک عصر، یک مستند ˝ مجتمع فرهنگی هنری نور اکران و سپس نقد و بررسی می گردد.

به گزارش هنرآنلاین ،کارگاه “یک عصر، یک مستند” که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می گردد، چهارشنبه ۷ اسفند ماه ساعت ۱۷، فیلم مستند “سایه های روشن” ساخته محمد رضا جهان پناه را نقد و بررسی می کند.
در برنامه ” یک عصر ، یک مستند”، مازیار فکری ارشاد (کارشناس و منتقد سینما) و محمود نورایی و سعید روان بخش به منظور گفت و گو با فیلمساز در خصوص مباحث فنی فیلم و بررسی فیلم حضور دارند.

خاطرنشان می گردد، در این فیلم به معرفی و بررسی آثار و دیدگاه های حسین والا منش هنرمند ایرانی ساکن استرالیا پرداخته شده است و محور آن سفر ایشان به ایران و ورک شاپی است که با همراهی تعدادی از دانشجویان و هنر جویان برگزار می کند. توجه والا منش به طبیعت و رویش و بعضی مفاهیم اصیل ایرانی مخاطب را با ارتباط بسیار نزدیک هنرهای ایرانی و طبیعت آشنا می سازد.

علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ نور واقع در بلوار آیت ا… کاشانی،بعد از اتوبان ستاری،جنب شهر کتاب مراجعه فرمایند. شماره تلفن ۴۴۰۸۷۸۰۸ و نشانی اینترنتی : ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.