˝سراسر مه˝ امروز روانه بازار شد/ محمد معتمدی غریبانه خواند

۰۷اردیبهشت،

به آهنگسازی آرش کامور/

آلبوم موسیقی ˝سراسر مه˝ به آهنگسازی آرش کامور و خوانندگی محمد معتمدی از امروز توسط موسسه فرهنگی هنری «هنر پارسه» در بازار موسیقی انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین، در این اثر ۹ قطعه با کلام و بی کلام همچون وداع، کهن دیار، یادآر ، غریبانه، دشت در سوگ، سپیداران، امشب ای ماه ، سراسر مه و تکنوازی کمانچه به چشم می خورد که توسط آرش کامور بر اساس اشعاری از شاعران برجسته ایران همچون نادر نادرپور، علی اکبر دهخدا، ملک شعرای بهار ، مهدی اخوان ثالث، شهریار وشاملو آهنگسازی شده است.

آلبوم «سراسر مه» توسط گروه موسیقی سروشان متشکل از محمد معتمدی: خواننده، آرش کامور:آهنگساز و نوازنده کمانچه، حسین قاسم زاده: نی، احمد مستنبط: تمبک،مریم خدابخش: عود،میلاد محمدی و مهران فلاحی: تار،آرمین حسینی: تار باس،مسعود انتظاری: سنتور، سپهر حسن خانی: سنتور سوپرانو،فرشید شعبانی: سنتور باس،علیرضا دریایی: کمانچه آلتو،علیرضا مهدیزاده: قیچک،سهیل سعادت: دف و مرشد علیرضا خسرونژاد: زنگ و ضرب زورخانه اجرا شده است .

در این آلبوم همچنین آرش کامور ، مسعود آرامش نوازنده سنتور و حسین قاسم زاده به عنوان هم نوازان آواز و منوچهر کامور و مسعود عطارها به عنوان هم خوانان محمد معتمدی را در مقام خواننده همراهی کرده اند.

بنابراین گزارش، همزمان با انتشار یافتن این اثر، لینک دانلود رایگان کلیپ «سراسر مه» نیز با داشتن مجوز از سوی ارشاد در صفحه پایگاه اینترنتی هنر پارسه به نشانی www.honareparseh.ir قرار گرفته است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.