˝شش به علاوه یک˝ در سیحون

۲۹فروردین۱۳،

˝شش به علاوه یک˝ عنوان اولین نمایشگاه گالری سیحون درسال ۹۲ است.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛ گالری سیحون فعالیت نمایشگاهی خود را در سال با برپایی نمایشگاه گروهی مجسمه “شش به علاوه یک” از روز جمعه ۳۰ فرودین ماه آغاز می کند.

این نمایشگاه شامل مجسمه فیگوراتیو هفت مجسمه ساز است.

مجتبی رمزی امیر حسین ردایی،پریدخت مشکزاد،مهرزاد لعلی،کامران مشکزاد،میترا ارباب سلجوقی و سمیرا کرملو آثارشان را شش به علاوه یک به نمایش می گذارند.

هنر پیکرنما (فیگوراتیو) از دوره پیش از تاریخ تا به امروز، شکل غالب آفرینش هنری بوده است. هر چند در بعضی از دوره ها و مکان ها به دلایل اعتقادی یا فرهنگی کنار گذاشته شده یا با جنبش های شمایل شکنی روبرو شده، ولی هیچگاه از اهمیت آن کاسته نشده است.

شاید بتوان ظهور هنر آبستره در قرن قبل را نمونه امروزی تر شمایل شکنی در هنر دانست که نه از سرفشارهای اعتقادی و قومی، که به خاطر روال منطقی باززایی و تکامل شیوه های هنری بوجود آمد.

امروزه هنر پیکرنما در شیوه های گوناگون نقاشی، مجسمه یا چند رسانه ای، با قدرت به زندگی خود ادامه میدهد و هنرمندان این رشته ها به دنبال پیدا کردن مناسب ترین صورت برای بیان هنری خود و ایجاد تعامل و گفتگو با مخاطبین آثارشان می باشند.
شش به علاوه یک، از ۳۰ اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ماه در گالری سیحون برپاست و علاقمندان در ایام برپایی نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا هفت بعدازظهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.