˝فرکانس˝ با صدای احسان حق‌شناس انتشار یافت

۰۵م اسفند ،

پس از تولید در کمپانی ۲۰HZ آمریکا:

آلبوم ˝فرکانس˝ با صدای احسان حق‌شناس به صورت همزمان در سراسر کشور انتشار یافت.

به گزارش هنرآنلاین، سومین آلبوم این خواننده در حالی روانه بازار موسیقی کشور شده که او تمام مراحل تولید و ضبط این اثر را در خارج از کشور و کمپانی ۲۰HZ آمریکا انجام داده تا کیفیت اثرش در بالا‌ترین استانداردهای جهانی باشد و دوستدارانش این آلبوم را با بهترین شرایط ممکن بشنوند.

امیر طبری، امیر یگانه و شهاب رمضان در بخش ملودی‌های این آلبوم حضور دارند و فرید احمدی نیز ترانه‌های “فرکانس” را سروده است. کلیه تنظیم‌ها هم توسط کار‌شناسان و هنرمندان موسسه ۲۰HZ صورت پذیرفته است. این آلبوم با تبلیغات گسترده و سراسری و کمپین جالب توجهی که از سوی مدیران رسانه‌ای این خواننده به راه افتاده، قبل از انتشار یافتنش به خوبی توانسته تاثیر تبلیغات خوب را در بهتر دیده و شنیده شدن یک آلبوم نشان دهد.

فروش و انتشار یافتن همزمان این آلبوم در آمریکا و کانادا نیز از صبح امروز آغاز شده و فروش آنلاین این اثر هم از هم اکنون در پایگاه اینترنتی‌های معتبر داخلی و خارجی در حال انجام است.«فرکانس» جزو معدود آلبوم‌هایی است که همزمان با انتشار یافتن در داخل کشور، به صورت جهانی نیز در آمریکا و کانادا توزیع شده تا کار‌شناسان موسسه ۲۰HZ بیشتر وبهتر بتوانند دربارهٔ واکنش‌ها و اظهارنظر منتقدین دربارهٔ اثر تولید شده در این کمپانی، به جمع بندی و نتیجه گیری برسند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.