˝قاعده تصادف˝ به عصر تازه رسید/حاشیه‌ها ادامه دارد

˝قاعده تصادف˝ بهنام بهزادی در گروه سینمایی عصر تازه اکران می‌شود اما جا به جایی‌ها و حاشیه‌های اکران این فیلم همچنان با برجا است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری هنر ایران، فیلم “قاعده تصادف”به کارگردانی بهنام بهزادی که از ابتدا قرار بود در قالب اکران نوروزی در گروه سینمایی قدس اکران شود. در دقیقه ۹۰ با تصمیم شورای صنفی نمایش این فیلم به گروه سینمایی “عصرجدید” رسید و از چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه ماراتن اکران فیلم های نوروزی آغاز می گردد.

اتفاقات تلخی که سال قبل در حوزه اکران نوروزی افتاد و در سال ۹۱ گریبانگیر سینمای ایران شد، شورای صنفی نمایش را به این فکر انداخت که در نوروز ۹۲ به زعم خودشان فیلم های سالمتری را انتخاب کنند که مشکلات کمتری ایجاد شود اما حاشیه های اکران نوروزی از پایان سال ۹۱ آغاز شده است … ” قاعده تصادف” که از فیلم های شاخص و مهم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بود و بیشتر جوایز را گرفت ، برای اکران عمومی دچار مشکل شده است. اصلاحاتی به این فیلم وارد شده است و سرگروه آن مدام عوض می گردد …

بهنام بهزادی: “عصر تازه” خاطرات قبل برای ما زنده خواهد کرد

بهنام بهزادی کارگردان “قاعده تصادف” در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین گفت: اصلاحاتی به فیلم وارد شد که این اصلاحات بسیار جزیی و در حد تغییر یک دیالوگ بود، تمام تغییراتی که از شورای پروانه نمایش به فیلم وارده شده است را اعمال کردیم.
بهزادی دربارهٔ تغییر سرگروه این فیلم اضافه کرد: من فکر می کنم آنچه اتفاق افتاده است مثبت است و اکران این فیلم در گروه سینمایی عصر تازه را باید اتفاق خوبی بدانم چون سینما عصر تازه خاطرات قبل را برای من تداعی می کند. خاطرات فیلم هایی که در این سینما به تماشا نشستیم را زنده خواهد کرد و از این اتفاق احساس رضایت دارم.

عبدالله علیخانی: “قاعده تصادف” به جذب مخاطب در سینما کمک می کند

عبدالله علیخانی تهیه کننده و رییس سینما “عصر تازه” در گفت و گو با خبرنگار سینما ، خبرگزاری هنر ایران گفت: من از ابتدا گفته بودم که فیلم “قاعده تصادف” اگر در سینمای ما اکران شود به جذب مخاطب کمک بیشتری می کند. سبب اصلی این بود که ما تصمیم گرفتیم “رژیم طلایی” که فیلم من و فرحبخش است در گروه سینمایی قدس اکران شود و “قاعده تصادف” درگروه سینمای عصر تازه روی پرده برود. “عصر تازه” به سبب مکان جغرافیایی اش می تواند مخاطبان بیشتری که اکثرا دانشجویان و جوانان می باشند را به سینماها بکشاند و فیلم بهنام بهزادی به مسائل جوانان می پردازد و جوانان را دستمایه قرار داده است فیلم مناسب تری برای سینمای ما بود.

پایان پیام/ ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.