˝لیان نیسون˝ و نقش‌آفرینی همزمان در چند پروژه سینمایی

۳۰ آبان ،

˝لیام نیسون˝ به عنوان بازیگر نقش اصلی تریلر اکشن ˝THE ALL NIGHTER˝ انتخاب و سازندگان این فیلم مذاکراتشان را با این بازیگر برای امضاء قرارداد آغاز کردند.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این فیلم که هنوز نام کارگردان آن به صورت قطعی مشخص نشده توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تهیه و تولید می‌شود.

بنابر این گزارش تفسیری، فیلمنامه این فیلم را “براد اینگلسبی” به رشته تحریر درآورده و داستان آن درباره مردی میانسال با نقش‌آفرینی “لیام نیسون” است که به خاطر انجام ندادند خوسته غیر اخلاقی مافوقش، مجبور است در یک شب از همسر و فرزند خود در مقابل افراد اجیر شده از سوی رئیس‌اش محافظت کند. چراکه رئیس او تعدادی از اراذل اوباش را مامور کرده تا فرزند این مرد را برباید اما این مرد کوتاه نمی‌آید و هر کاری برای نجات زن و بچه‌اش انجام می‌دهد.

“لیام نیسون” این روزها بسیار پرکار شده و همزمان در سه پروژه (دو فیلم سینمایی و صداپیشه) درگیر است.

به نوشته ورایتی، فیلم‌های اکشن و تریلر “بدون توقف” در کنار “جولیانا مور” که سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود، و فیلم درام رمانتیک و پر بازیگر “سوم شخص” به کارگردانی “پل هاگیس” در کنار “آدری ان برودی”، “میلا کونیس”، “جیمز فرانکو”، “اولیویا وایلد”، “کیسی افلک” دو پروژه سینمایی “لیام نیسون” می باشند که هر دو در حال فیلمبرداری است و قرار سال آینده اکران شوند.

همچنین انیمیشن سینمایی “لگو؛ قطعه‌ای از مقاومت” با کارگردانی مشترک “فیل لورد” و “کریس میلر” هم دیگر پروژه در حال ساخت است که “نیسون” صداپیشگی یکی از نقش‌های اصلی آن را در کنار بازیگرانی همچون؛ “مورگان فریمن”، “ویل فارل” و “الیزابت بنکس” برعهده دارد. این انیمیشن بلند که از تولیدات کمپانی برادران وارنر می‌باشد، قرار است روز ۷ ماه فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۹ بهمن ماه) روی پرده سینماها برود.

گفتنی است، این بازیگر سینما قرارداد بازی در فیلم تریلر “قدم زدن در میان قبور” (A Walk Among the Tombstones) به نویسندگی “لارنس بلاک” و کارگردانی “اسکات فرانک” را نیز چندی پیش امضاء کرد. فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس سال آینده میلادی آغاز می‌شود.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.