˝مت دیمون˝ برای نگارش فیلمنامه ˝زندگی شبانه˝ انتخاب شد

˝مت دیمون˝، بازیگر مطرح و شناخته شده هالیوود، فیلمنامه ˝زندگی شبانه˝ را با اقتباس از قصه‌ای به همین نام به قلم ˝دنیس لمان˝ به رشته تحریر درمی‌آورد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “مت دیمون” این فیلمنامه را به سفارش “لئوناردو دی‌کاپریو” و کمپانی برادران وارنر به رشته تحریر درمی‌آورد و قرار است تا حداکثر دو ماه آینده متن کامل آن را به سازندگان این فیلم تحویل بدهد.

بنابر این گزارش، درام اجتماعی “زندگی شبانه” که اتفاقات آن در دهه ۲۰ میلادی و در شهر بوستون آمریکا رخ می‌دهد، درباره فرزند یک افسر بلندپایه پلیس ایالات متحده است که با یکی از گروه‌های مافیایی و گانگستری همکاری می‌کند و در کارهای غیرقانونی با آنها شریک است.

به نوشته هالیوودریپورتر، سازندگان این فیلم اعلام کردند که اسامی بازیگران و همچنین کارگردان این درام را زمانیکه فیلمنامه به پایان برسد به صورت عمومی اعلام خواهند کرد. همچنین تهیه‌کنندگان این فیلم گفتند: فیلمبرداری “زندگی شبانه” اواخر ماه دسامبر سال جاری میلادی شروع و احتمالا پاییز سال آینده در سینماهای جهان اکران می‌شود.

گفتنی است، “مت دیمون” در سال ۲۰۰۵ میلادی برای نگارش فیلمنامه “ویل هانتینگ” موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را به خود اختصاص بدهد.
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.