˝موج کوتاه ردیف ۴۴۴ ˝ پاییز جلوی دوربین می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علیرضا امینی ساخت فیلم تازه اش با عنوان˝موج کوتاه ردیف ۴۴۴ ˝ را به فصل پاییز موکول کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ علیرضا امینی کارگردان جوان سینمای ایران ساخت فیلم تازه اش را به فصل پاییز موکول کرد. “موج کوتاه ردیف ۴۴۴ ” عنوان تازه ترین فیلم علیرضا امینی است که پیش از این قرار بود در تابستان ۹۳ جلوی دوربین برود که به سبب گرمی هوا و موضوع فیلمنامه، این فیلم پاییز امسال در جزیره آزاد قشم کلید خواهد خورد.

امینی پیش از این با یکی از بازیگران معروف ترکیه به توافق رسیده بود که در این فیلم بازی کند و قرار دادش را با این بازیگر به ثبت رسانده است. “تولگا هان سایشمن” که در ایران او را به عنوان “چنار” می شناسند، قرار بود در فیلم تازه امینی بازی کند اما هنوز جواز حضور او در ایران صادر نشده و بازی او در این فیلم در هاله ای از ابهام قرار دارد. باید تا فصل پاییز منتظر بود و دید که این بازیگر معروف سینمای ترکیه در “موج کوتاه ردیف ۴۴۴” به ایفای نقش می پردازد یا حضور اومنتفی خواهد شد.

علیرضا امینی این روزها به دنبال کسب پروانه نمایش برای ساخته آخرش “بلوک ۹ خروجی ۲” است. فیلمی که هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر آن را کنار گذاشت و این فیلم از حضور در جشنواره سی و دوم جا ماند. توافقات ضمنی برای صادر شدن پروانه نمایش این فیلم حاصل شده و قرار است به زودی پروانه نمایش این فیلم صادر شود.

امیر جعفری‌، پانته‌آ بهرام‌، حمیدرضا آذرنگ‌، الهام کردا‌، شبنم مقدمی‌، پروین ملکی‌، حسام حمیدی‌، هانیه خرم، سیاوش جعفری و بازیگران خردسال: ستایش محمودی‌ و ملیکا پارسا‌ بازیگران آخرین ساخته علیرضا امینی می باشند.

در خلاصه داستان “بلوک ۹ خروجی ۲” آمده است: بعد از مرگ مادربزرگ، زن و شوهری که چندسال از جدایی‌شان می‌گذرد، برای بهبود و سلامت روحی دخترشان به مسافرت می‌روند . . .

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.