˝ناتالی پورتمن˝، سودآورترین بازیگر هالیوود

۸ م دیماه ،

به ازاء ۴۲/۷۰ دلار در برابر یک دلار دستمزد/

فهرست سودآورترین بازیگران هالیوود از سوی مجله اقتصادی فوربس انتشار یافت و بر اساس این فهرست ˝ناتالی پورتمن˝، بازیگر شناخته شده و سرشناس سینما، در جایگاه اول این لیست قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر اساس گزارش انتشار یافته در این مجله معتبر اقتصادی “ناتالی پورتمن” در سه سال قبل در برابر هر یک دلار دستمزدش، ۴۲/۷۰ دلار برای سازندگان فیلم‌ها سودآوری داشته است.

بنابر این گزارش، “فیلم “قوی سیاه” ساخته “دارن آرونوفسکی” باب بازی “ناتالی پورتمن” که با بودجه‌ ۱۳ میلیون دلار ساخته شد توانست در دنیا نزدیک به ۳۲۹ میلیون دلار فروش کند.

به نوشته هالیوودریپورتر، بعد از پورتمن “کریستن استیوارت” بخاطر بازی در سری فیلم‌های “گرگ و میش” و فیلم “سفیدبرفی و شکارچی” و به ازای هر یک دلار دستمزد، سودآوری ۴۰/۶۰ دلار در جایگاه دوم این لیست جای گرفت.

بازیگرانی که در جایگاه سوم تا دهم این فهرست می باشند به ترتیب عبارتند از: “شایا لابوف” (۳۵٫۸۰ دلار)، “رابرت پاتینسن” (۳۱٫۷۰ دلار)، “دانیل رادکلیف” (۳۰٫۵۰ دلار)، “تیلور لاتنر” (۲۹٫۵۰ دلار)، “برادلی کوپر” (۲۵ دلار)، “دواین جانسن” (۲۲٫۷۰ دلار)، “ایمی آدامز” (۲۲٫۶۰ دلار) و “کوین جیمز” (۲۲٫۴۰ دلار). 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.