˝ناتمام˝ در اولین اجرای خود میزبان عکاسان می‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝ناتمام˝ نوشته هاله مشتاقی نیا و به کارگردانی سیما تیرانداز در اولین اجرای خود دوشنبه ۴ شهریور میزبان عکاسان می‌شود .

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش “ناتمام” نوشته هاله مشتاقی نیا و به کارگردانی سیما تیرانداز در اولین اجرای خود دوشنبه ۴ شهریور میزبان عکاسان می‌شود این نمایش از ۵ شهریور در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با نام “مرد مقابل” به روی صحنه رفت و برنده تندیس بهترین کارگردانی و تقدیر از بازیگر نقش اول مرد شد.

“ناتمام” داستان یک خانواده را روایت میکند که با ورود یک فرد به عنوان مهمان ارتباطات و زندگی آنها دستخوش تغییرات می‌شود.

امیر کاوه آهنین جان، محمودرضا رحیمی، رویا جاوید نیا، شایسته ایرانی، عرفان ابراهیمی و پردیس احمدیه در این اثر ایفای نقش میکنند. گفتنی است شایسته ایرانی جایگزین مریم شیرازی در این نمایش شده است.

سایر عوامل گروه طراح صحنه: سیامک احصایی، آهنگساز: میثم کزازی، دستیار کارگردان: یمین آتشی، طراح پوستر و بروشور : احسان نقابت، گروه کارگردانی: مهدی بهزادی، پژمان شفیع پور ، هانا حواری نسب، طراح لباس: رویا جاوید نیا می باشند.

“ناتمام” به کارگردانی سیما تیرانداز از ۵ شهریور تا ۲۵ مهرماه ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.