˝نارنجون و صندوق جادو˝ اولین نمایش کودک در سال جدید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

حسین چراغی کارگردان نمایش ˝نارنجستون و صندوق جادو˝ از اجرای این نمایش از ۵ فروردین در فرهنگسرای بهمن خبر داد.

حسین چراغی به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت:”نارنجون و صندوق جادو” را در فرهنگسرای بهمن که کاری از گروه ” یسنا” است را به صحنه بردیم با این که سالن تخصصی و برای تئاتر عروسکی نیست اما خوشبختانه آنقدر استقبال مردم زیاد بود که اجرا را تمدید کردیم. پیش از آن قرار بود فقط در ماه بهمن اجرا داشته باشیم ولی اجرا تا پایان اسفند تمدید شد و از ۵ فروردین ۹۳ دوباره اجرا را از سر گرفته شد.

او در ادامه افزود: “نارنجون و صندوق جادو” ترکیبی از تئاتر عروسکی و زنده است و موضوع آن هم مرتبط با بهار است و مختص گروه سنی خاصی نیست از کودک تا ۹۹ساله می‌توانند به تماشای این نمایش بنشینند. داستان دربارهٔ بی‌بی گل بهار است که خیلی تنهاست و همیشه آرزو می‌کند که همدمی داشته باشد. وقتی در اول بهار این آرزو را می‌کند ناگهان عروسکی وارد زندگی او می‌شود و زندگی‌اش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

چراغی همچنین از اجرای یک نمایش جدید در بهار ۹۳ خبر داد و گفت: نمایش ” سفر شگفت‌انگیز رعنا ” را به صحنه می‌برم که برخلاف دیگر آثارم عروسکی نیست و یک نمایش بازیگر محور موزیکال است. ضمن این که قرار است در سال جدید در جشنواره بین‌المللی عروسکی کودک و نوجوان که در کشور بلاروس برگزار می‌شود شرکت کنیم.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.