˝هیس دخترها فـریاد نمی‌زنند˝ فاتح گیشه تابستان شد/ ˝پل چوبی˝ همچنان پیشتاز جدول اکران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علی سرتیپی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

هیس دختــرها فــریاد نمــی زنند بعد از هفت هفته از اکرانش به فروش قابل توجه ای در سینماهای تهران و شهرستان ها دست پیدا کرد.

علی سرتیپی در گفت وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ فروش فیلم های روی پرده این موسسه گفت: فیلم “هیس دختــرها فــریاد نمــی زنند” به کارگردانی پوران درخشنده بعد از هفت هفته از اکرانش در تهران دو میلیارد و ۵۰ میلیون فروش داشته است و در شهرستان ها ۱ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان فروخت تا به فروش کل ۳ میلیارد ۲۵۰ دست پیدا کند.

سرتیپی ادامه داد: فیلم “دهلیز” بهروز شعیبی تا پایان هفتم از اکرانش فروشش در تهران و شهرستان ها به از مرز یک میلیارد و صد میلیون گذشت و همچنان در سینماهای تهران و شهرستانها روی پرده است.

مدیرعامل موسسه فیلمیران یاد آور شد: فیلم “پل چوبی” به کارگردانی مهدی کرم پور با گذشت سه هفته از اکرانش توانست به فروش قابل توجه ای دست پیدا کند و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند. این فیلم در تهران ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۲۳۰ میلیون تومان فروحته است.

به گزارش هنرآنلاین دو فیلم “به خاطر پونه” به کارگردانی هاتف علیمردانی و “کلاس هنرپیشگی” به کارگردانی علیرضا داوود نژاد از امروز به چرخه اکران اضافه شدند.

 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.