˝ودود موذن‌˝به صحنه می‌رود

۳۱فروردین۱۳،

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

کنسرت موسیقی ˝ودود موذن˝ فرزند خاندان موذن‌زاده اردبیلی همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)د ر تالار وحدت اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، کنسرت موسیقی ودود موذن خواننده، نقاش و مجسمه ساز اردبیلی، با همراهی گروه خطایی از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، درتالار وحدت اجرا می‌شود.

این برنامه با هدف ارائه الگویی مناسب و ارزشمند از موسیقی نواحی ایران و با هنرنمایی نوازندگان جوان و پیشکسوت اردبیل و تبریز برگزار می‌شود و در آن، قطعه‌ها و تصنیف‌هایی بیاد ماندنی با تنظیم‌های تازه در مایه‌های شور، بیات شیراز، دلکش و شوشتری به اجرا در خواهد آمد.

ساری گلین، آلاگوزلوم، شیرین یوخو، گوزلره‌م سنی و گئتمه از جمله قطعه‌های معروفی است که در این کنسرت اجرا می‌شوند. سیدبهاالدین خراسانی، دیگر چهره پیشکسوت آواز اصیل آذربایجانی اردبیل، هم دراین کنسرت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

احمدحضرتی و ایرج عبدالرحیمی به عنوان نوازندگان تار، سعید محمودیان با کمانچه، ساسان قلی زاده با عود، حجت مبذول با قارمون، جلیل حمیدی با ساز بالابان، علی سروری با کلارینت، علی موسوی با پیانو، مهدی دانشور به عنوان نوازنده سینتی سایزر، ائلوین سادات با نقارا، عادل الماسی با قوشان‌قارا و پیام ترسلی با پرکاشن از نوازندگان گروه خطایی می باشند که با ودود موذن، خواننده این کنسرت، همکاری می‌کنند.

 ودود موذن، فرزند هنرمند خاندان موذن‌زاده اردبیلی است که پیش از این نمایشگاه های متعدد نقاشی و حجم و کنسرت‌های بزرگ موسیقی را در بسیاری از نقاط جهان برگزار کرده است.

«ودود مؤذن» به سال ۱۳۳۹ در شهر اردبیل در خانواده‌ای مذهبی زاده‌شد. به لحاظ موروثی بودن صدای خوش در خانواده مؤذن‌زاده اردبیلی وی نیز از این موهبت بهره‌مند شد و از کودکی به فراگیری موسیقی مقامی در خانواده خود پرداخت.

گفتنی است علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند هم به صورت آنلاین و با امکان انتخاب صندلی به آدرس اینترنتی iranconsert.com مراجعه و یا با مراکز فروش بلیط ققنوس، کافه کافه کهن، نگین و شهر کتاب البرز تماس بگیرند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.