˝ویتسک˝ در سه روز اول بیش از ۶۴۰ نفر را به سالن حافظ کشاند

۹ م دیماه ،

نمایش ˝ویتسک˝ به کارگردانی رضا ثروتی از سه‎شنبه چهارم دی‎ماه اجرای خود را در سالن حافظ آغاز کرده و با استقبال گسترده مخاطبان روبه‎رو شده است.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “ویتسک” که چهار روز اول خود را قبل از آغازش از طریق پایگاه اینترنتی sayehtheater.com/ticketپیش فروش کرده بود با استقبالی بیش از گنجایش سالن روبه‎رو شده است. پایگاه اینترنتی گروه نمایش سایه تمامی ۱۶۰ بلیت این سه روز به فروش رساند و این در صورتی است که بیست نفر نیز ظرفیت رزرو برای هر شب وجود دارد. در دو روز اول به ترتیب ۱۸۷ و ۲۰۷ نفر از این نمایش دیدن کردند.

این استقبال گسترده سبب شد نمایش در چند روز اول با دقایقی تأخیر اجرا شود و تهیه کنندگان نمایش از مخاطبان خواسته اند تنها از طریق پایگاه اینترنتی پیش‎فروش اینترنتی، اقدام به تهیه بلیت کنند و در بهترین شرایط به تماشای “ویتسک” بنشینند.

فریبا حبیبی مدیر سالن حافظ نیز در این استقبال را در تالار حافظ بی‎سابقه خواند.

گفتنی است نمایش «ویتسک» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی و تهیه کنندگی آرمان جعفری، محمد عقیلی و مجید رحیمی جعفری تا آخر دی‎ماه بر صحنه سالن حافظ (روبه‎روی تالار وحدت) در ساعت ۱۹:۳۰ اجرا خواهد شد.

بازیگران این نمایش عبارتند از: مرتضی اسماعیل کاشی، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مهدی کوشکی، ماکان اشگواری، اصغر پیران، آرمین هایراپتیان و حمیدرضا الله بخش

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.