˝پدرخوانده ناپلی˝ از تلویزیون ایتالیا پخش می‌شود + تصویر

۲۸م آذر ،

بابک محمدی از پخش فیلم آخرین نمایش خود با عنوان ˝پدرخوانده ناپلی˝ و گفت وگوی وی با خبرنگار ایتالیایی بروی آنتن شبکه ملی ایتالیا در هفته آینده خبر داد.

بابک محمدی کارگردان نمایش “پدرخوانده ناپلی” با اعلام خبر پخش فیلم نمایش در شبکه تلویزیونی ایتالیا به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از آنجا که نویسنده نمایش ادواردو فیلیپو و ایتالیایی بود از زمان تولید “پدرخوانده ناپلی” به مراتب با من از کشورایتالیا تماس گرفتند و بسیار قدردان این حرکت بودند؛ چندی پیش هم یک خبرنگار ایتالیایی به کشورمان سفر کرد و علاوه بر دریافت فیلم نمایش گفت و گویی با من ترتیب داد و با خبر شده ام که در هفته آینده این نمایش در شبکه تلویزیونی ملی ایتالیا پخش خواهد شد.

 

 

وی افزود: در صورت توجه تهیه کنندگان ایتالیایی تمایل دارم دیگر آثار نمایشنامه ادواردو فیلیپو را هم به روی صحنه تئاتر ببرم؛ مسئولان فرهنگی ایتالیا به واسطه جشنواره هایی همچون فجر با تئاتر ایرانی آشنا شده اند و به مراتب با سفارت ایران در ایتالیا در ارتباط می باشند تا سطح تبادلات فرهنگی و هنری بین دو کشور را از دریچه هنر تئاتر افزایش دهند.

گفتنی است، نمایش “پدرخوانده ناپلی” نوشته ادواردو فیلیپو اردیبهشت سال جاری و به کارگردانی بابک محمدی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت.

 

 

“پدرخوانده ناپلی” ماجرای یک پدرخوانده در شهر ناپل است که همه عمر خود را صرف رفع اختلافات مردم و جلوگیری از خونریزی میان آنان کرد. در حل و فصل یکی از اختلافات ماجرایی رخ می دهد که همه چیز را دگرگون می کند.

در این نمایش امیر غفارمنش، مهدی سلطانی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، محسن دین محمد، مجید مشیری، کاظم هژیرآزاد، سیامک حلمی، محمود اکبرشاهی، رضا جهانی، کاظم سیاحتی، شیما بخشنده، منصور میرزا بابائی، نیما پور دهتاد، عاطفه معینی، رضا غفارنژاد، ابراهیم ناصری، عباس آقاجانی و نسرین پیش بهار نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.