˝پنج ستاره˝ بعد از ˝خط ویژه˝ در گروه آفریقا/ فیلم های عید فطر مشخص نشده است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

غلامرضا فرجی از اکران فیلم ˝پنج ستاره˝ در گروه سینمایی آفریقا خبر داد.

غلامرضا فرجی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص خروجی امروز جلسه شورای صنفی نمایش گفت: قرارداد فیلم “پنج ستاره” به کارگردانی مهشید افشارزاده در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد و این فیلم بعد از “خط ویژه” در گروه سینمایی آفریقا اکران می‌شود.

فرجی ادامه داد: تغییری در چینش فیلم های در حال اکران نداریم. هنوز کف فروش فیلم های روی پرده تغییری نداشته و این فیلم ها می توانند به اکران خود ادامه دهند. فیلم “زندگی جای دیگری است” به کارگردانی منوچهر هادی هم هنوز وارد کف فروش نشده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص عنوان شدن نام چند فیلم در مطبوعات برای اکران عید فطر گفت : تا زمانی که قرار داد قانونی فیلم ها به شورای صنفی نمایش ارائه نشود، هیچ فیلمی در چرخه اکران قرار نخواهد گرفت. ما تنها نمایش فیلم‌هایی را در یک تاریخ مشخص قبول داریم که در شورای مطرح و قراردادشان شده باشد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در خصوص تصویب طرح نمایش فوتبال در سینماهای تهران گفت: هنوز مجوز های لازم برای نمایش فوتبال در سینماها از سوی مراجع مربوط به شورای صنفی نمایش ارائه نشده است.

در جلسه امروز شورای صنفی از علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران به سبب عدم اجرای فروش بلیت نیم بها برای فیلم “معراجی‌ها” و در نظر گرفتن حقوق دیگر فیلم‌های در حال اکران، تشکر کرد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.