˝یوسف هور˝ از جشنواره فجر جا ماند/ ساخت فیلمی با مضمون ازدواج فامیلی

علی اصغر شادروان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری هنر عنوان کرد:

علی اصغر شادروان کارگردان فیلم ˝یوسف هور˝ از ساخت فیلمی با مضمون ازدواج فامیلی خبر داد.

علی اصغر شادروان کارگردان فیلم “یوسف هور” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ اکران فیلمش گفت: مراحل فنی فیلم “یوسف هور” به طول انجامید و این فیلم از حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر جا ماند اما هفته قبل طی مراسمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد حسینی از این فیلم در اهواز رونمایی کردند. منتظر هستم تا تهیه کننده دربارهٔ زمان اکران فیلم تصمیم بگیرد.

شادروان ادامه داد: به نظر من اگر این فیلم را اکران کنیم و برای ارسال فیلم به سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر صبر نکنیم بهتر است. ” یوسف هور” داستان زندگی شهیدی است که در خوزستان شناخته شده بوده است و مردم شهرهای دیگر از او شناخت بسیاری نداشتند و این فیلم می تواند در شناخت بیشتر ابعاد زندگی شهید “علی هاشمی” کمک کند و هم مخاطب عم و هم مخاطب خاص را باخود همراه کند.

کارگردان فیلم “یوسف هور” دربارهٔ فعالیت هایش ادامه داد: یک فیلمنامه با مضمونی ازدواج فامیلی را آماده ساخت دارم که به زودی آن را جلوی دوربین خواهم برد.

این فیلم به تهیه کنندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مساعدت استاندار استان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت و ساخته شده است.

داستان این فیلم دربارهٔ بخش هایی جالب از زندگی،مبارزات و شهادت سردار شهید “علی هاشمی” در منطقه هور است.

“شهیدعلی هاشمی” یا همان سردار هور سال ۶۷ به همراه جمعی از رزمندگان در قرارگاه نصرت کار بزرگی را انجام دادند و یکی از عملیات های بزرگ جنگ در سوم اسفند سال ۶۲ در این منطقه به اجرا درآمد که “خیبر” نام گرفت …


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.