آئودی و سرمایه گذاری کلان در تحقیق و توسعه

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

ماه قبل اعلام شد که آئودی پس از یک دهه حضور قوی در بازار خودروهای لوکس، فرآیند توسعه و تحقیق خود را به سبب هزینه‌های بالا نسبت به رقبا، متوقف کرده است. اما رویترز گزارش داده که آئودی حالا با پول بیشتری این برنامه‌ها را پی خواهد گرفت.

2016 audi r8 artists rendering

۲۰۱۶ Audi r8 artists rendering

آئودی اعلام کرده که در فاصله سالهای ۲۰۲۴ تا ۲۰۱۸ سرمایه گذاری در توسعه و تحقیق را به میزان ۳۰ میلیارد دلار تصویب کرده است. این بودجه خیره کننده می‌تواند صرف تولید مدلهای تازه، گسترش شبکه تولید در سراسر جهان و نوآوری‌های و فن آوریهای تازه شود.

2016 Audi artists rendering
این بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ آئودی به شمار می‌رود و نشان از عزم جزم این شرکت و گروه فولکس واگن برای تبدیل آئودی به یک بازیگر مطرح در بازار خودروهای لوکس است.
خودروهای تازه چون A3 اسپرت بک، E-TRON و G-TRON و نسل تازه TT و شاسی بلندهای تازه یا نونوار شده‌ای چون Q1 و Q3 و مدل تازه A1 می‌توانند آغاز دوباره‌ای قدرتمندانه را برای آئودی رقم بزنند. شبکه تولید آئودی نیز در جهان در حال گسترش است و علاوه بر آمریکای شمالی، در مکزیک و برزیل و چین نیز به زودی کارخانه‌هایی برای تولید مدلهای مختلف راه اندازی می‌شود.

2016 audi a7
توجه ویژه و سرمایه گذاری کلان در بخش R&D نشان می‌دهد که چگونه شرکتهای پیشرو می‌توانند در بازار دوام بیاورند در حالی که درصد سرمایه گذاری روی توسعه و تحقیق در کشور ما و صنایع خودروسازی داخلی، اندک و تأسف بار است.


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.