آبراموف: می توانیم ایران را شکست بدهیم

می دانیم با حریف قدرتمندی بازی داریم، اما

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: هدف ما پیروزی مقابل ایران است و کاملا برای رسیدن به این هدف آماده هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آبراموف در نشست خبری پیش از دیدار روز یکشنبه برابر تیم ملی ایران گفت: با وجود اینکه می دانیم تیم ملی ایران شرایط خوبی دارد، اما همه تلاش ما این است که همه امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم . البته با توجه به شرایط آب و هوایی و بازی اولی که در تاشکند داشتیم، تلاش کردیم مراحل آماده سازی تیم را در تاشکند پیگیری کنیم و در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم.

وی افزود: اولین بازی خود را در ورزشگاه خانگی برگزار می کنیم و می توانیم با حمایت هوادارانمان به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم. ما برای این دیدار آماده ایم و هدفمان این است که در خانه سه امتیاز بگیریم. دوست دارم در این کنفرانس به این نکته اشاره کنم که خیلی خوشحالیم که در این مرحله حضور داریم اما مشکل ما این است که تا این مرحله می آییم، اما نمی توانیم از آن عبور کنیم. ما همیشه در این مرحله مشکل داریم و امیدوارم بتوانیم این بار با کمک بازیکنان و هوادارانمان از این مرحله نیز عبور کنیم و به جام جهانی صعود کنیم تا مردم ازبکستان خوشحال شوند.

آبراموف در مورد غیبت چند بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: درست است که ما چند بازیکن اصلی مان را در اختیار نداریم، اما بازیکنان جوانانی داریم که می توانند در این دیدار برای ما به میدان بروند. این بهترین فرصت است تا به این بازیکنان فرصت بدهیم تا تجربه کسب کنند و من به بازیکنان جوانم ایمان دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در پاسخ به این سوال یک خبرنگار ایرانی که پرسیده بود می توانید ایران را شکست دهید، گفت: من فقط می توانم در مورد تیم خودم صحبت کنم. آن چیزی که مشخص است شرایط تیم ما خوب است و می توانیم تیم ملی ایران را شکست دهیم.

آبراموف در سوال دیگری درباره اینکه نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال ایران را چطور ارزیابی می کند گفت: می دانم که ایران بازیکنان باتجربه ای دارند که در خط میانی بازی می کنند. ضمن اینکه بازیکنان آنها در خط دفاعی نیز عملکر خوبی دارند. ایران تیم قدرتمندی است. با این حال هدف ما پیروزی در این دیدار است و کاملا برای رسیدن به این هدف آماده هستیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.