آبروریزی پیشکسوتان استقلال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

تیم فوتبال پیشکسوتان باشگاه استقلال که قراربود برای یک بازی نمادین به شهر ارومیه برود درحالی که به این شهر رسیده بود متوجه شد هیچ برنامه برای برگزاری بازی ریخته نشده و باید دست از پا دراز تر به تهران بگردد آن هم با اتوبوس!

آبروی تیم پیشکسوتان استقلال به سبب بی‌برنامگی‌هایی که در سفر به ارومیه شد، رفت. در حالی که قرار بود تیم پیشکسوتان استقلال که مردانی همچون سیروس دین‌محمدی، رضا نعلچگر، بهروز پرورش‌خواه، علیرضا اکبرپور و خیلی‌های دیگر را در ترکیب خود داشت در یک بازی نمادین شرکت کند به دلیل ناتوانی مسوولان تیم پیشکسوتان در برنامه‌ریزی این سفر این بازی انجام نشد. برنامه‌های سفر استقلال به ارومیه را کشاورز، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال طراحی کرده بود اما این برنامه‌ریزی به حدی ضعیف بود که اسباب ناراحتی اعضای تیم اعزامی به ارومیه را هم فراهم کرد. معمولا رسم است که قبل از دعوت از تیم‌های پیشکسوتان بلیت رفت و برگشت تهیه و مبلغی هم به‌عنوان پاداش در اختیار اعضا قرار بگیرد.
هزینه رفت و آمد و پرداخت پاداش همواره از سوی تیم دعوت‌کننده تقبل شده و تا پیش از این نیز هرگاه تیم‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال به شهرهای مختلف کشورمان دعوت شده‌اند این هزینه از سوی میزبان به صورت مکفی و حتی بیشتر پرداخت شده است. در سفر به ارومیه اما داستان جور دیگری بود. تیم پیشکسوتان از تهران با هواپیما عازم ارومیه شد که هزینه تهیه بلیت را هم تیم میزبان که معلوم نشد نامش چیست پرداخت کرد اما به محض آنکه تیم به ارومیه رسید موبایل‌های طرف‌های دعوت‌کننده خاموش شد و تیم درحالی که انتظار می‌کشید در هتل محل اقامت خود مستقر شود روی هوا ماند.

تلاش‌های کشاورز و سیروس دین‌محمدی برای اطلاع از دلایل موضوع بی‌نتیجه ماند تا اینکه اعضای تیم تصمیم گرفتند به تهران برگردند و در حالی که پولی برای خرید بلیت هواپیما باقی نمانده بود این تیم با اتوبوس راهی تهران شد تا علاوه بر انجام نشدن بازی نمادین، خستگی سفر زمینی نیز به تن پیشکسوتان باشگاه استقلال باقی بماند.
پیش‌تر برنامه‌های اینچنینی را علی شورشی برای دیگر تیم‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال که میانگین سنی بیشتری دارند انجام می‌داد اما نتیجه برنامه‌ای که کشاورز در سفر به ارومیه برای استقلال ریخت همین بود که دیدیم. حال باید از علی جباری، مسوول تیم پیشکسوتان باشگاه استقلال این سوال را پرسید که چرا کارهای هماهنگی را به عهده کسی می‌گذارد که در انجام برنامه‌ریزی ناتوان است؟ ماجرای خیط شدن مردان نامدار باشگاه استقلال باید پیگیری شود و سلطان باشگاه استقلال به این پرسش پاسخ دهد که چرا حتی شهرداری و استانداری شهر ارومیه هم از برگزاری بازی نمادین استقلال در ارومیه بی‌اطلاع بود.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.