آبیار: فیلم تازه‌ام از تمی اجتماع برخوردار است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نرگس آبیار معتقد است؛ امیدوارم بهار ۹۳ برای سینمای ایران خوش یمن باشد و اتفاقات مهمی در این سال برای خانواده سینمای ایران رقم بخورد.

نرگس آبیار در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ فعالیت‌های سینمایی‌اش در سال ۹۳ گفت: امسال می‌خواهم فیلمنامه‌ای را در ژانر اجتماعی کار کنم و رمان تازه‌ای را آماده انتشار یافتن دارم، اما می‌خواهم کمی استراحت کنم و هنوز تصمیم نگرفته‌ام که کدامیک از این کارها را انجام دهم.

آبیار ادامه داد: امیدوارم بهار ۹۳ برای سینمای ایران خوش یمن باشد و اتفاقات مهمی در این سال برای خانواده سینمای ایران رقم بخورد. آرزو می‌کنم که در سال تازه نگاه‌های متفاوت بتوانند فیلم‌هایشان را بسازند و سال خوبی برای سینمای ایرن رقم بخورد.

نرگس آبیار دربارهٔ زمان اکران فیلمش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فیلم عید فطر اکران شود که فکر می‌کنم فصل مناسبی برای اکران “شیار ۱۴۳” باشد و امیدوارم که مخاطبان را باخود همراه کند.

لازم به یادآوری است؛ فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” در سی و دومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و جوایز متعددی را به خود اختصاص داد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است : الفت چشم انتظار فرزند است که خبر خوبی از راه می‌رسد. اما امتحان بزرگ در راه است. مریلا زارعی، مهران احمدی، جواد عزتی، گلاره عباسی، یداله شادمانی و حسام بیگدلو در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.