آبیار : فیلم در ستایش امانت داری و راستگویی ساخته شد

نشست پرسش و پاسخ فیلم ˝اشیا از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکتر است˝ با حضور نرگس آبیار کارگردان این فیلم و گلاره عباسی بازیگر و منصور ظهوری فیلمبردار لحظاتی پیش در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، در ابتدای این نشست نرگس آبیار در باره نگارش فیلم نامه این فیلم گفت : فیلم نامه این فیلم را دوسال پیش نوشتم و ایده اصلی این فیلم را از محیط پیرامون خود و خانوااده هایی که با آن ها در ارتباط بودم گرفتم. مدت ها دنبال سرمایه گذار برای تهیه این فیلم بودم من پیش از این ساخت فیلم های مستند مختلفی را در کارنامه خود دارم و این فیلم اولین فیلم بلند سینمایی من محسوب می گردد.
آبیار دربارهٔ انتخاب نقش گلاره عباسی بر ایفای نقش لیلا گفت: خانم عباسی از نظر فیزیک و چهره به نقش لیلا نزدیکتر بودند و بازی او را قبل تر دیده بودم و او را انتخاب کردم.

نرگس آبیار همچنین اظهار داشت : فیلم را به مخاطبین عام به تماشا نشستم و خانم ها بیشتر استقبال کردند از داستان این فیلم. قصه فیلم من تاکیدی بر نقطه عطف و بازکردن گره داستانی مختلف ندارد و تمام تاکیدش بر روی لحظات و فضا سازی بوده است. این فیلم در ستایش امانت داری و راستگویی ساخته شده است.

آبیار در خصوص انتخاب این عنوان برای فیلم گفت: این اسم یک اخطار است برای مخاطب و او رابه فکر وا می دارد.
در ادامه این نشست گلاره عباسی بازیگر نقش اول زن این فیلم گفت: من بسیار خوشحالم که این جا حاضر هستم و به نظر من نقش لیلا در این فیلم کاراکتری است که بسیار به واقعیت نزدیک است. من روزی که فیلمنامه را خواندم احساس کردم که لیلا چه قدر شبیه خود من است و این بود که من پذیرفتم این نقش را بازی کنم و بسیار تجربه خوبی بود همکاری با نرگس آبیار.

قاسمی تهیه کننده فیلم ” اشیا ….” اضافه کرد : ما برای ساختن این فیلم یک ریال پول از دولت نگرفته ایم و این فیلم با هزینه های شخصی و به صورت مستقل ساخته شده است. تولید جمع و جوری داشتیم و برای گرفتن سکانس بازار با مشکلات بسیاری روبرو بودیم و این سخت ترین قسمت تولید فیلم بود.

حاشیه های نشست “اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است”:

در ابتدای مراسم به سبب تاخیر محمدرضا شهیدی فر نشست دیر تر آغاز شد.

نرگس آبیار در پاسخ به سوال بعضی از اهالی رسانه و نگاه های مختلف به قصه فیلم به شوخی گفت: من با خبرنگاران و منتقدان در نمی افتم چون می گویند هرکسی که رو بروی اهالی رسانه قرار بگیرد عاقبت کارش و سرنوشت او نامعلوم خواهد بود.

عکاسان طبق معمول همیشه در روند اجرای مراسم اختلال ایجاد کردند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.