آب‌گرفتگی شناور مسافربری در بندرعباس تلفاتی نداشت/ نقص فنی سبب اتفاق بود

۱۷م آذر ،

یک فروند شناور مسافربری در نزدیکی بندر شهید حقانی بندرعباس دچار اتفاق شد.

حسین رنجبر- مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خلیج‌فارس، ضمن اعلام خبر اتفاق برای شناور مسافری در آبهای بندرعباس اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح امروز(جمعه) اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این شناور مدرن مسافری پس از خروج از حوضچه بندر شهید حقانی دچار اتفاق شده است، تصریح کرد: این شناور که «ناز» نام داشته در حدود یک مایلی بندرعباس به سبب نقص فنی دچار آبگرفتگی شد.

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان، اضافه کرد: این شناور مدرن که ۵۰ مسافر را جابجا می‌کرد، به سبب نقص فنی دچار آبگرفتگی شد.

رنجبر افزود: تمامی مسافران شناور ناز پس از اتفاق به کمک شناورهای عبوری و شناور مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نجات داده شدند.

نقص فنی سبب اتفاق شناور مسافربری بوده است

به گزارش ایسنا، بدنبال وقوع اتفاق برای یک فروند شناور مسافری در نزدیکی بندرعباس، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان سبب اتفاق را نقص فنی اعلام کرد.

مهدی نوفرستی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار«حوادث» ایسنا، در مورد وقوع اتفاق برای یک فروند شناور مسافری که از بندرعباس به سمت قشم در حال حرکت بود، اظهار کرد: مشکل فنی دررادیاتور سبب بروز این اتفاق شده است.

وی با اشاره به اینکه سایر علل بروز این اتفاق در حال بررسی است، افزود: تمامی ۵۰ مسافر این شناور سالم می باشند و برای کسی اتفاقی رخ نداده است.

نوفرستی گفت: تیم جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان همواره در آمادگی کامل به سر می‌برد و از تجهیزات روز دنیا برخوردار است.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: پس از اعلام اضطرار شناور اتفاق دیده، با هماهنگی و اعلام برج کنترل بندر شهید حقانی بندرعباس، اقدامات لازم در جهت نجات جان مسافران انجام شد و خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: لاشه شناور نیز که دچار آبگرفتگی شده بود از غرق شدن نجات داده شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.