آتش مجموعه کارگاههای رنگ را در بر گرفت

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۰۴:۴۳:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حضور و تلاش به موقع آتش نشانان، آتش سوزی در مجموعه کارگاه های رنگ کاری در تهرانپارس را مهار و از بروز فاجعه ای بزرگ جلوگیری کرد.به گزارش خبرگزاری آریا، رهگذرانی که صبح امروز از خیابان وفادار شرقی عبور میکردند، با مشاهده دود زیادی که در آسمان پخش شده بود، با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفتندو ستاد فرماندهی با اطلاع از این رخداد بی درنگ زنگ ایستگاه های ۹۲ و ۵۷ را ساعت ۶:۰۲ به صدا در آورد و آتش نشانان بسوی محل آتش سوزی در تهرانپارس خیابان وفادار شرقی تقاطع خیابان الله اکبر حرکت کردند.
امیر مهدیانی مدیر منطقه عملیات ۳ گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل مشاهده شد در منطقه ایی که تمامی کارگاه های تعمیرگاهی، رنگ کاری، صافکاری و نمایشگاه فروش بود دود و آتش از دو کارگاه رنگ کاری و ساخت دکور آشپزخانه خارج میشود.
وی افزود: ایستگاه ۹۲ به عنوان اولین ایستگاهی که به محل رسیده بود با ارائه گزارش اولیه به ستاد فرماندهی مبنی بر مشخصات محل آتش سوزی و نوع مواد موجود در انبارها و کارگاه ها درخواست ارسال خودروی حامل دستگاه تنفسی را از ایستگاه ۷۱ و تانکر آب از ایستگاه ۵۷ و ۵۶ و خودروی حامل کف را از ایستگاه ۲۳ به محل آتش سوزی به ستاد فرماندهی اعلام کرد.
مهدیانی با اشاره به وسعت آتش سوزی تصریح کرد: با توجه به موقعیت محل، آتش نشانان از دو جهت وارد شده و از ضلع شمالی و شرقی اقدام به آبرسانی و با کف موجود نقاط کور آتش گرفته را محاصره کردند و باسرعت عمل به کانون آتش نزدیک شده و پس از ۲ ساعت و نیم آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از مهار کامل آتش، دودی که محل را فراگرفته بود توسط فن های فشار مثبت به بیرون منتقل شد و آتش نشانان با کمک کارگران شروع به تخلیه مواد قابل اشتعال و وسازی محل بوسیله جوشکاری کردند و پایه های در حال ریزش را مستحکم و به کار خود خاتمه دادند.
همچنین در این عملیات احمد جواهری فرمانده ایستگاه ۹۲ در حین انجام فعالیت دچار مصدومیت شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۶۴۳۰۵۰۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.