آثار برگزیده جشنواره مقاومت در قالب آلبوم منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > جشنواره– ممتازنیوز:
آثار برگزیده در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت پس از برگزاری در قالب آلبوم صوتی و تصویری توسط حوزه هنری منتشر می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز، پیروز ارجمند؛ مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری گفت: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار است که جشنواره موسیقی مقاومت در تهران برگزار می‌شود، حوزه هنری وظیفه سنگینی در این زمینه دارد و در همین راستا به دنبال ایجاد انگیزه در گروه‌های شرکت‌کننده در عرصه موسیقی مقاومت هستیم تا با انتخاب برترین‌ها، به انتشار یافتن آثار آنها در بازار موسیقی و فروش آنها اقدام کنیم.

وی افزود: برای این منظور استودیو «پژواک» حوزه هنری را در اختیار برگزیدگان جشنواره و آثار ارزشمندشان قرار می‌دهیم تا به ضبط آثار خود بپردازند.

این آثار در قالب دو آلبوم صوتی و تصویری منتشر خواهند شد.

ارجمند همچنین گفت: آثار منتخب طی مراسمی جداگانه در حضور بزرگان موسیقی ایران و با حضور عوامل اجرایی آن رونمایی خواهد شد و پس از آن برای فروش روانه بازار موسیقی می‌شوند تا مخاطبان اصلی خود را بشناسند.

عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت در ادامه گفت: حوزه هنری در پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت امسال ضمن انتشار یافتن آثار ارزشی و منتخب، بخش پژوهش موسیقی مقاومت را نیز برعهده دارد و در این راستا نیز در بخش جنبی جشنواره، در سالن‌های مجموعه برج میلاد، همزمان با برگزاری اجراهای پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، جلسات نقد و بررسی با حضور و سخنرانی کارشناسان و منتقدان موسیقی برگزار می‌شود که هنوز از این دوستان دعوت رسمی به عمل نیامده است.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی مقاومت با حضور گروه‌های داخلی و خارجی، در سبک‌های مختلف موسیقایی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ جشنواره موسیقی مقاومت به آدرس defencemusic.ir مراجعه کنند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.