آثار راضیه تجار با قطع جیبی در راه نمایشگاه کتاب

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۲:۴۴:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مجموعه هفت کتاب از راضیه تجار با ویراستاری جدید و در قطع جیبی توسط سوره مهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، پس از پیشنهاد و اقدام انتشارات سوره مهر به تجمیع آثار نویسندگان شاخص که دارای مجموعه آثار متعددی هستند، راضیه تجار از جمله نویسندگانی بود که این تصمیم را ستود و با تجمیع آثار خود در انتشارات سوره مهر موافقت کرد.
بر این اساس مجموعه هفت جلدی کتاب‌های این بانوی نویسنده قرار است با ویراستاری جدید و در قطع جیبی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های داستان و رمان قرار گیرد.
«از خاک تا افلاک»، «زن شیشه‌ای»، «شعله و شب»، «هفت بند»، «سفر به ریشه‌ها»، «نرگس‌ها» و «بانوی رنگین کمان» هفت کتاب تجار هستند که در قطع جیبی منتشر خواهند شد.
ویژگی جالب این مجموعه این است که به جای چاپ از پارچه استفاده خواهد شد و با پارچه مخصوص روی جلد سوزن‌دوزی خواهد شد. جنس این پارچه نیز تداعی‌گر لباس‌های بانوان است که به نوعی به زییایی طرح جلد این کتاب‌ها افزوده است.
گفتنی است از راضیه تجار تاکنون کتاب‌های «کوچه اقاقیا»، «بندهای روشنایی»، «فانوسی بیفروز‌« و «آرام شب به خیر» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر و بارها تجدیدچاپ شده‌اند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۲۴۴۲۹۳۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.