آجورلو در آستانه سفر به تبریز/ دوباره آقا مصطفی به آقا مجید می رسد؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یک دهه بعد از آن نامه معروف قطع همکاری بار دیگر مجید جلالی و مصطفی آجورلو به همدیگر می رسند؟

به گزارش ممتاز ؛ با حذف حمید زینی زاده از مدیریت باشگاه تراکتورسازی ، مصطفی آجورلو ، رئیس تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدی ترین گزینه برای مدیریت تیم تبریزی است.

پرهوادارترین تیم شهرستانی ایران در سه هفته قبل درگیر دعواهای بی پایان بوده است. دعواهایی که از اختلاف میانجلالی و زینی زاده آغاز شد. زینی زاده و دو همفکرش در هیات مدیره قصد حذف جلالی را داشتند تا با برگرداندن تونی اولیویرا پرتغالی خود را میان هواداران پرشمار تیم شان به محبوبیتی بی بدیل برسانند اما جلالی بازی آنها را به هم ریخت. او با چند تماس کوتاه ، حساسیتی ایجاد کرد تا ارگان مالک باشگاه تراکتورسازی و چند مقام ارشد استانی از او حمایت کنند و زینی زاده از سوی مقام های مافوق خود ، برکنار شود. آجورلو که خود یکی از تصمیم سازان پشت صحنه در سال های قبل برای تیم تبریزی بوده است ، با تحولات اخیر گزینه اصلی مدیریت تیم است. او که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با جلالی و در باشگاه پاس دارد و بسیار خوب زیر و بم فوتبال ایران را می شناسد. او شاید به ناچار ورود کند تا جلالی را در برابر حاشیه های بزرگ حفظ کند.

 جلالی که یک دهه قبل با آجورلو تنها قهرمانی لیگش را بدست آورده حالا با او می تواند به سوی موفقیت گام بردارد؟ او که روزهای سختی را با هواداران تبریزی دارد. باید بردهای بسیاری داشته باشد تا جمعیت آرام شوند. این بار او اولتیماتوم هواداران را پشت سر خود می بیند.

باید دید آجورلو ریسک بزرگ را برای حمایت از جلالی می پذیرد؟ او که پیشت وقتی قافیه در پاس بر خود و تیمش تنگ شد نامه معروف خداحافظی را برای جلالی نوشت. نامه معروف مجید جان…

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.