آخرین آمار وام پرداختی بانک توسعه تعاون

۱۴ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات ۷۴۸۵ میلیارد ریالی به ۶۷ هزار طرح در بخش‌های مختلف تا آذر ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش بینا، ماشاءالله عظمی با اشاره به عملکرد تسهیلات‌دهی این بانک برای  بخش‌‌های مختلف به فارس اظهار داشت: این بانک در بخش‌های مختلف صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، مسکن و عمران و بازرگانی تسهیلات پرداخت کرده است.
وی افزود: در بخش کشاورزی سال قبل نزدیک به ۱۲ هزار طرح تسهیلات پرداخت شده که تا پایان آذرماه سال جاری به ۱۹ هزار و ۷۰۳ طرح رسیده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه تسهیلات در این بخش رشد قابل قبولی دارد، گفت: تا آذر ماه امسال ۲۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت شده که در مدت مشابه سال قبل ۱۲۳۵ هزار میلیارد ریال بوده است.
عظیمی با اشاره به بخش صنعت و معدن تصریح کرد: امسال به بیش از ۴ هزار طرح در این بخش ۳۶۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی بیان کرد: سال قبل در بخش صنعت و معدن به بیش از ۲ هزار طرح تسهیلات پرداخت شده بود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی و تصویب طرح‌ها مربوط به بخش خدمات است، بیان داشت: سال قبل ۱۶ هزار طرح در این بخش بوده که تا آذر ماه امسال این تعداد به ۲۶ هزار طرح رسیده و تسیهلاتی بالغ بر ۱۸۲۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.
به گفته این مقام مسئول، امسال در مجموع به کل بخش‌های گفته شده ۷۴۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که مربوط به ۶۷ هزار طرح در بخش‌های مختلف است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.