آخرین حرف‌های مظلومی قبل از پایان لیگ

فارس: پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران، با بیان اینکه باید دو هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی می‌گرفتیم، ادامه داد: ‌ در حال حاضر همه چیز به پایان فصل موکول شده و تا سوت پایان ۳ بازی حساس فردا زده نشود، چیزی مشخص نیست.

مظلومی تاکید کرد: بازیکنان ما لیاقت قهرمانی را داشته و دارند چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌شود هرچند که امسال هم یک قهرمانی تقدیم هواداران کردند. ما سختی‌های زیادی را کشیدیم اما خدا را شکر در دو سال پر حاشیه با سختی‌هایی که به همراه داشت، دوام آوردیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: باید جشن قهرمانی می‌گرفتیم و خیلی راحت قهرمانی از دست رفت. ما مقابل تیم‌هایی امتیاز از دست دادیم که سقوط کرده و افسوس ما از این بابت است با این حال از مدیریت تیم، هیئت مدیره و هواداران تشکر می‌کنم، موفقیت‌هایی که بدست آمد تلاش دوستان بود و ما هم تک تک در آن شریک بودیم.

در ادامه این نشست مظلومی خاطرنشان کرد: باید از همکارانم در کادر فنی، ‌کادر پزشکی، تدارکات و مدیریت رسانه‌ای تیم که دو سال برایمان زحمت کشیدند و ما را تحمل کردند تشکر کنم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبت هواداران باشیم.

مظلومی در مورد بازی فردا گفت: باتیمی بازیمی‌کنیم که پر از انگیزه است و برای سهمیه آسیا می‌جنگند ما هم نیم نگاهی به قهرمانی و نایب قهرمانی داریم و چشممان به سکوهای بالا‌تر است. در این شرایط تلاش می‌کنیم تا بازی آخر نیز با پیروزی برای استقلال همراه باشد. البته در این راه کاری به نتایج دیگران نداریم امیدوارم خدا کمک کند تا چیزی که ما استحقاش را داریم بدست بیاوریم.

وی با بیان اینکه شریفات تنها محروم در بازی فردا است، در مورد مصدومان این تیم گفت: ‌ یوسفی و منتظری آسیب‌دیده هستند، البته شاید منتظری به بازی فردا برسد اما چون حنیف عمران‌زاده را برای هفته آخر لیگ قهرمانان ندارم، ریسک نکرده و منتظری را فردا بازی نمی‌دهم.

مظلومی با بیان اینکه دوست دارم سومین سال را هم در خدمت استقلال باشم، و این خواست هواداران است، ادامه داد: باید در این مورد صحبت کرد. من مربی مانده‌ای نیستم تا خودم را آویزان کنم و با هر شرایطی هم کار کنم. ابتدا باید دید خواسته‌های من و دوستان چیست اگر به توافق رسیدیم آرزو دارم به کارم ادامه دهم.

مظلومیدر پایان گفت: ‌ هنوز لیستی را در فصل آینده به مسئولان باشگاه تحویل ندادم.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.